حجت‌الاسلام رئیسی در صالح‌آباد تهران رأی خود را ثبت کرد

رئیس‌جمهور با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان(عج) در شهرک صالح‌آباد تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شرکت کرد.
کد خبر: ۶۶۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 10May 2024

حجت‌الاسلام رئیسی در صالح‌آباد تهران رأی خود را ثبت کردبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور بعدازظهر امروز با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان(عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شرکت کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی بعد از شرکت در انتخابات اظهار داشت: ابتدا به مردان و زنان کشورم به خصوص دختران عزیز روز دختر و ولادت باسعادت حضرت معصومه را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم در این دهه کرامت که مزین است به نام امام رضا(ع) و خواهر معصومه ایشان، برکاتشان را بر این کشور و نظام مقدس و امت اسلامی نازل بفرماید.وی گفت: صمیمانه از مجریان و ناظران انتخابات تقدیر و تشکر می‎‌کنم که دارند انتخاباتی امن و سالم و رقابتی و مشارکتی آنچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند، برگزار می‌کنند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی آن است که نظام ما مبتنی بر رای مردم بود و شکل‌گیری همه نهادها در این کشور مبتنی بر رای و اراده مردم است.

وی افزود: دیگران قیافه دموکراسی را می‌‎گیرند و حرف از رای مردم می‌زنند اما نظام جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کند.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه اکنون انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه جریان دارد و این از افتخارات نظام اسلامی است، گفت: دلیل حقد و کینه دشمنان به این نظام هم دقیقا همین است که می‌بینند که نظام اسلامی مبتنی بر رای مردم و اراده مردم است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امیدوارم با رای مردم امروز مجلس شورای اسلامی در زمان مقرر تشکیل شود و مجلسی قوی شکل بگیرد و حتما مجلس قوی می‌تواند قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کند و ریل‌گذاری قوی برای کشور داشته باشد و مجلس قوی در کنار دولت قوی می‌تواند ایرانی قوی را ان‌شالله رقم بزند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها