رئیس ستاد انتخابات لرستان:

نتایج انتخابات بعد از تأیید هیئت نظارت بلافاصله اعلام می‌شود

یاوری گفت: نتایج انتخابات مجلس در خرم‌آباد و چگنی بعد از تأیید هیئت نظارت بلافاصله اعلام می‌شود
کد خبر: ۶۶۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸ - 10May 2024

نتایج انتخابات بعد از تأیید هیئت نظارت بلافاصله اعلام می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس  از لرستان «احسان یاوری» معاون سیاسی امنیتی  واجتماعی استانداری لرستان با حضور در ستاد انتخابات لرستان با تأکید بر اینکه بر اساس قانون مدت‌زمان اخذ رأی ۱۰ ساعت است، اظهار داشت: اما امکان تمدید در قانون پیش‌بینی‌شده است، اما ما توصیه می‌کنیم که مردم عزیز به ساعات آخر حضور خود را در پای صندوق موکول نکنند. ممکن است ساعت اخذ رأی چندان تمدید نشود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه بلافاصله بعد از اتمام رأی‌گیری و تعریف فرایند پایان اخذ رأی، نتایج به‌صورت الکترونیکی از طریق دستگاه‌های احراز هویت به ستاد انتخابات مخابره خواهد شد، گفت: نتایج در ستاد انتخابات تجمیع می‌شود، اما اعلام نتایج منوط به تأیید فرایند است، حتماً و یقیناً باید ناظران شورای نگهبان باید تأییدیه لازم را برای انتخابات صادر کنند، بعد از آن امکان اعلام نتایج وجود خواهد داشت.

یاوری بیان داشت: باتوجه‌ به هماهنگی خوبی که با مجموعه نظارت به‌عمل‌آمده تلاش می‌کنیم این فرایند هر چه سریع‌تر انجام شود و امیدواریم مشکلی در روند اجرا نداشته باشیم و تلاش می‌کنیم در اولین زمانی که اعلام وجود داشته باشد، بلافاصله نتایج را خدمت مردم عزیز اعلام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار