پیام فرمانده لشکر ۱۶ زرهی در پی شهادت رئیس جمهور؛

اوج پاداش پروردگار برای خادمان بی‌ریا و مردم محور شهادت است

امیر «محمدشفیعی» با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷ - 20May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون

شهادت رئیس جمهور محترم آیت الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه و هیات همراه در حین خدمت موجب تاثر، تالم و اندوه ملت بزرگ ایران و علاقمندان به جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر جهان گردید.

به راستی که اوج پاداش پروردگار برای خادمان بی ریا، خالص، مردم و ولایت محور شهادت است، همان مهمی که رئیس جمهور محترم و هیات همراه با افتخار به آن دست یافتند هر چند که این سانحه در این مقطع زیان جبران ناپذیری برای ملت ایران بود، اما عاقبت بخیری خادمان ملت را به دنبال داشت که آرزوی تمامی کارگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله رئیسی در طول خدمت خود در قوه قضاییه و قوه مجریه ثابت کرد که مسئول تراز انقلاب اسلامی برای خدمت به ولی نعمتان خود باید در میدان و میانه مردم باشد هر چند که این اقدامات و عملکرد‌ها در نهایت به قیمت از دست دادن عزیزترین دارایی شخص یعنی جان وی شود.

بی تردید با وجود مسئولان خادم و پر تلاش در بدنه جمهوری اسلامی ایران راه پر افتخار این عزیزان با اقتدار و پر قدرت‌تر از قبل ادامه خواهد داشت.

اینجانب شهادت رییس جمهور عزیز ملت ایران، خادم الرضا (ع)، حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی و هیات همراه را به محضر امام خامنه‌ای مدظله‌العالی عزیز، ملت بزرگوار و شهید پرور ایران و تمامی علاقمندان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای خانواده و دوستداران این عزیزان صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار