استاندار سمنان عنوان کرد؛

شهید آیت‌الله رئیسی امنیت، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال را از ظرفیت‌های استان سمنان دانسته بود

«هاشمی» گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در سفر به سمنان امنیت، وحدت، همدلی، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال را از ظرفیت‌های این استان دانسته بود.
کد خبر: ۶۶۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳ - 20May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان در پی شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از خدمتگزاران مردم در برنامه تلویزیونی اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان، فرزند برومند استان سمنان نیز جزو شهدای حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور است.

وی ادامه داد: استان سمنان سی‌ام و سی‌و‌یکم فروردین ۱۴۰۳ میزبان شهید آیت‌الله رئیسی بود و مردم این دیار با استقبال پرشور خود از دولتمردان حماسه‌ای بزرگ خلق کرده بودند.

استاندار سمنان اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در سفر به سمنان امنیت، وحدت، همدلی، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال را از ظرفیت‌های این استان دانسته بود.

هاشمی اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید بعد از نشست با استانداران، پس از سفر به استان سمنان در گفت‌وگویی کوتاه، از میزان رضایت مردم دامغان جویا شدند و تأکید داشتند که مردم گرمسار را نیز راضی می‌کنیم.

وی با قدردانی از مردم استان سمنان برای برگزاری مراسم دعا برای رئیس‌جمهور پیش از اعلام خبر شهادت و برگزاری آیین‌های خودجوش در مساجد و اماکن متبرکه بیان کرد: مراسمی برای بزرگداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و هیأت همراهشان پس از نماز مغرب و عشا در سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها