نماینده ولی فقیه در استان همدان:

شهید «رئیسی» به معنای واقعی متواضع بود

آیت‌الله «شعبانی» گفت: شهید رئیسی به معنای واقعی متواضع بود، هرگز دنبال حاشیه و بهانه نبود و معتقد بود باید مجاهدانه کار کرد.
کد خبر: ۶۶۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷ - 20May 2024

شهید «رئیسی» به معنای واقعی متواضع بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز (دوشنبه) در اجتماع مردم همدان در میدان امام خمینی، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی خطاب به نسل جوان امروز کشور اظهار داشت: رئیس جمهور خود را خادم مردم می‌دانست.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی نسل جوان از شهید رجایی‌ها، باهنرها و مطهری‌ها خاطرات زیادی شنیده، اما این شهادت‌ها را از نزدیک لمس و حس نکرده بود، افزود: امروز رئیس جمهور به نسل جوان نشان داد یک نفر می تواند در رأس دولت قرار گیرد اما خود را در بین مردم برتر نداند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: یک رئیس جمهور می‌تواند کوچکترین بزرگ بینی نداشته و متواضع باشد همچنان که در پیام رهبر انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه متواضع بود و در مقابل مردم حس خدمت داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی به معنای واقعی تواضع داشت، عنوان کرد: در آخرین روز خدمت هم در سرکشی به یک روستا رئیس جمهور آمد و درد مردم را از نزدیک دید و می گفت با صحبت با مردم است که مشکلات را می فهمم.

امام جمعه همدان ادامه داد: رئیس جمهور بارها می‌گفت من خودم فقر را احساس کردم اما امروز برای همه مسئولان کشور الگویی شد و به همه آنها فهماند می‌شود مدیر بود اما مردمی و متواضع بود.

شعبانی با اشاره به صحبت‌های محافظ شهید رئیسی خاطرنشان کرد: به گفته وی رئیس جمهور شب‌ها کار می‌کرد و به گفته رهبر انقلاب اسلامی شهید رئیسی پرتلاش و مجاهد بود. هرگز دنبال حاشیه و بهانه نبود و معتقد بود باید مجاهدانه کار کرد.

وی خطاب به جوان‌ها، گفت: اتفاق امروز در پیشینه این انقلاب بارها اتفاق افتاده است آنچه امروز انقلاب را نگه‌ می‌دارد ولایت است، چیزی که دشمن از آن می‌ترسد آن روزها امام خمینی در صحنه انقلاب بود و امروز انقلاب اسلامی شجره طیبه است بنیاد مستحکم دارد و رهبری مدیر و مدبر دارد.

شعبانی با تاکید بر اینکه امروز در بدنه دولت مدیران کارآمدی هستند که می توانند کارهای کشور را به پیش ببرند تاکید کرد: در صحنه بودن ملت ایران وحدت را و انسجام اجتماعی را در کشور فراهم کرده است.

وی در پایان با اشاره به شهادت امام‌جمعه تبریز، متذکر شد: ایشان مردمی و متواضع بود و بارها می‌گفتند آنچه در تبریز دارم از پدرم دارم. به معنای واقعی اخلاقی، مردمی و متواضع بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها