با صدور احکامی از سوی سرلشکر باقری صورت گرفت؛

انتصابات جدید در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور احکامی معاون طرح و برنامه، بودجه و امور راهبردی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، مدیرکل حفظ آثار استان تهران و رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت را منصوب کرد.
کد خبر: ۲۲۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ - 09January 2017
انتصابات جدید در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،‌ با حکم سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح سردار سرتیپ دوم عبدالعلی امیری به‌عنوان معاون طرح و برنامه، بودجه و امور راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار علی اصغر محسن شیخی معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران و سرهنگ پاسدار صفرعلی براتلو به‌عنوان رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت منصوب شدند.
 
هچنین طی لوحی از سوی سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از زحمات سردار علی اصغر محسن شیخی در دوران انجام مسئولیت در معاونت طرح و برنامه و بودجه بنیاد و سردار عبدالله روشن در دوران انجام مسئولیت در معاونت رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرکلی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تقدیر و تشکر شد.
 
سردار کارگر طی سخنانی کوتاه در این رابطه اظهار داشت: سردار شیخی در پژوهشگاه دفاع مقدس و معاونت طرح و برنامه و بودجه بنیاد تلاش‌های بسیاری داشته است. همچنین از سردار روشن که از پاسداران باسابقه در دوران دفاع مقدس بودند تشکر می‌کنم. وی در شکل‌گیری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران بسیار نقش موثری داشت و هم اکنون در بازرسی بنیاد مشغول به کار است.
 
وی همچنین با اشاره به سوابق خدمتی سردار امیری، خدمت در نیروی انتظامی، حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در زمان جنگ تحمیلی، حضور در سپاه پاسداران و ژاندارمری، استادی دانشگاه و فعالیت در دفتر تشکل‌های مردم نهاد بنیاد را ازجمله این سوابق برشمرد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار