سردار حاجی‌زاده:‌

امنیت ایران در منطقه «بی‌نظیر» است

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه امنیت کشورمان یک شبه به دست نیامده است، گفت:‌ کشورما امنیت بی‌نظیری در منطقه دارد که محصول تلاش بلند مدت تعداد زیادی از فرماندهان و شهداست.
کد خبر: ۲۲۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ - 11January 2017
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم گرامی‌داشت سالگرد شهادت احمد کاظمی که در محل این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: کشور اسلامی ما امنیت بی‌نظیری در منطقه دارد و این هم یک شبه حاصل نشده بلکه محصول تلاش بلند مدت تعداد زیادی از فرماندهان و شهداست؛ کسانی‌که در امنیت امروز بسیار موثر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه شهید کاظمی به همراه یارانش تلاش‌هایی کردند که نتیجه آن را امروز می‌بینیم، افزود: شهيد کاظمی یکی از کسانی بود که در دوران دفاع مقدس موثر بود به نحوی که می‌توان گفت تاثیرات بی‌بدیلی داشت؛ به همین خاطر امنیت امروز مرهون تلاش‌های این شهید عزیز و یارانش است.
 
سردار حاجی‌زاده  ادامه داد: این امنیتی که اکنون حاصل شده به واسطه تبعیت‌پذیری و پیروی از ولایت و اجرای فرامین و دستورات مقام معظم رهبری است؛ ما شاهد بودیم که این شهید چگونه فرامین رهبری را اجرا می‌کرد؛ لذا امروز مردم بزرگ ما باید قدر شناس این شهیدان باشند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تصریح کرد: هرچه امروز داریم بویژه امنیت؛ حاصل تلاش این عزیزان است.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار