فراخوان جشنواره طرح‌های ارزشی در تبریز

جشنواره طرح‌های ارزشی در دو بخش تندیس و حجم‌سازی و طراحی المان شهری توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ - 11January 2017

به گزارش دفاع پرس از تبریز، جشنواره طرح های ارزشی در دو بخش تندیس و حجم سازی و طراحی المان شهری با رویکردهای ولایت مداری و بصیرت افزایی، یادبود شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم، حفظ روحیه انقلابی و نفی اشرافی گری، استکبار ستیزی، معماری اسلامی و ایرانی، مبارزه با جنگ نرم در تبریز برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند در سامانه www.enFestival.ir  ثبت نام و آثار خود را حداکثر تا 22 بهمن ماه 1395 به نشانی: تبریز، خیابان 22 بهمن، چهارراه قطران (کوره باشی)، تقاطع قطران و شهریار، سازمان بسیج مهندسین آذربایجان شرقی ارسال نمایند.

گفتنی است نتایج در 5 اسفند ماه سالجاری اعلام و جوایز هر بخش: طرح اول: 5 نیم سکه بهار آزادی، طرح دوم: 4 نیم سکه بهار آزادی، طرح سوم : 3 نیم سکه بهار آزادی و هیئت داوران از اساتید برجسته هنر و معماری اسلامی ایرانی دانشگاههای معتبر کشور می باشد.

درضمن به کلیه آثار راه یافته به بخش نمایشگاه گواهی شرکت و ارائه اثر به جشنواره اهداء خواهد شد و در بخش های حجم سازی و المان شهری علاوه بر جوایز عنوان شده ، نسبت به اجرای آن در سطح شهری و عملیاتی کردن آن اقدام خواهد شد.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار