نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان:

آزاد سازی شهر حلب آزادسازی یک سرزمین نبود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: آزادسازی شهر حلب، آزادسازی یک سرزمین نبود بلکه ایستادگی جبهه مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های اتحاد شوم غربی و عربی به حساب می‌آید.
کد خبر: ۲۲۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ - 11January 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در مراسم ارسال کمک های بشر دوستانه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به مردم سوریه، اظهار داشت: اتحاد شوم غربی، عربی در مقابل جبهه مقاومت سالهاست که به توطئه های خود ادامه می دهد ولی جبهه مقاومت همواره با اراده قوی در مقابل آن ها ایستادگی کرده است.

آیت الله خاتمی افزود: همانطور که آزاد سازی خرمشهر در دوران دفاع مقدس پیروزی اسلام در مقابل کفر جهانی بود امروز هم آزادسازی شهر حلب، آزادسازی یک سرزمین نبود بلکه ایستادگی جبهه مقاومت در برابر زیاده خواهی های اتحاد شوم غربی و عربی به حساب می آید. 

وی با اشاره به ضرورت حمایت از سوریه و مردم ستم دیده این کشور خاطر نشان کرد: اگر امروز از نیروهای مقاومت سوریه حمایت نشود در آینده ممکن است برای مقابله با دشمن در مرزهای کشورمان خود به طور مستقیم وارد جنگ شویم.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: مردم مظلوم شهر 3 میلیون نفری حلب پس از آزادسازی این شهر از اشغال تروریست های تکفیری در حال بازگشت به محل زندگی خود هستند در حالیکه عمده زیر ساخت های این شهر ویران شده و از دسترسی به تجهیزات گرمایشی و لباس گرم محرومند.

وی با تشکر از کارکنان جهاد کشاورزی استان ابراز کرد: خوشبختانه سازمان جهاد کشاورزی استان برای ابراز همدردی با مردم شجاع و مقاوم شهر حلب سوریه با ارسال 2 هزار و 300 تخته پتو لبیک خوبی به مردم مظلوم این شهر گفتند که امید است این اقدام ارزشمند الگویی برای سایر دستگاه های اجرایی باشد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها