با گاز‌های اشک‌آور؛

مزدوران آل خلیفه دانش‌آموزان بحرینی را هدف قرار دادند+ تصاویر

مزدوران آل خلیفه صبح امروز مدرسه پسرانه«اوال»‌ در جزیره «ستره» بحرین را غرق در گازهای سمی و اشک‌آور کردند.
کد خبر: ۲۲۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ - 11January 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، صبح امروز مزدوران آل خلیفه مدرسه پسرانه«اوال»‌ در جزیره «ستره» بحرین را غرق در گازهای سمی و اشک‌آور کردند.
 
به گزارش انجمن حقوق بشر «سلام» در اثر شلیک مستقیم سیلندرهای اشک‌آور یکی از دانش آموزان دچار اصابت و جراحت جدی در ناحیه چشم شده است. این اقدام  وحشیانه نیروهای آل خلیفه موجی از اعتراضات فعالان حقوق بشر را در پی داشته است.
 
«ایناس عون»‌ از ناظران انجمن حقوق بشر بحرین با انتشار عکس این دانش آموز شدت جراحت وی را تایید و این اقدام را محکوم کرده و همچنین «ریما شعلان» از فعالان حقوق بشر در صفحه توئیتر خود با اشاره به اینکه هیچ دلیل موجهی برای غرق کردن مدرسه در گازهای سمی وجود ندارد به وزیر آموزش و پرورش و وزیر کشور نسبت به این اتفاق اعتراض کرده و نوشت: «آیا در حوالی مدرسه حرکت مسلحانه‌ای رخ داده که نیروهای امنیتی این‌گونه بچه‌های مدرسه‌ای را سرکوب می‌کنند؟ بچه‌هایی که قدرت دفاع از خود را در چنین شرایطی از دست می‌دهند.»

«یوسف ربیع»‌ رئیس انجمن حقوق بشر بحرین هم با انتشار عکس‌هایی از این حادثه نوشت: «درحالی‌که شهروندان به دنبال آرمان‌های بشری‌اند، آیا کشور تحت سایه سرکوب و اسحله اصلاح خواهد شد ؟!»
 
مزدوران آل خلیفه دانش‌آموزان بحرینی را هدف قرار دادند+ تصاویر 
 
مزدوران آل خلیفه دانش‌آموزان بحرینی را هدف قرار دادند+ تصاویر 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار