سردار زاده‌کمند:

همدلی و هم‌افزايی نيروهای مسلح رمز موفقيت در منطقه است

معاون نيروی انسانی ستاد کل نيروهای مسلح همدلی و هم افزايی بين نيروهای مسلح و تبعيت از فرماندهی معظم کل قوا را رمز موفقيت در منطقه و جهان دانست و گفت: امنيت ايران يک نعمت بزرگ الهی است.
کد خبر: ۲۲۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ - 11January 2017
همدلي و هم افزايي نيروهاي مسلح رمز موفقيت در منطقه
به گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی، سردار محمدجواد زاده‌کمند در گردهمایی فرماندهان نیروهای مسلح خراسان شمالی با گرامی‌داشت یاد سه هزار شهید استان، نیروهای مسلح را مجاهدان واقعی فی سبیل‌الله دانست و اظهار داشت: خدمتگزاری در خط مقدم مبارزه با استکبار، توفیقی است که شامل حال نیروهای مسلح شده است.

وی با بیان اینکه شرایط و اوضاع منطقه امروز بسیار حساس و مهم است، افزود: امروز شاهد تلاش استکبار با تمام ایادی خود برای ناامن کردن منطقه و به‌ویژه منطقه‌ای که جمهوری اسلامی در آن قرار دارد، هستیم.

این مقام ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه تلاش دشمنان بر این است تا ندای اسلام و استکبارستیزی که امروز از ایران بلند شده را خاموش کنند، تصریح کرد: امروز دشمنان با آنکه خودشان را ابرقدرت می‌دانند اما در برابر اراده پولادین مردم مسلمان ایران و رزمندگان جبهه مقاومت سرنگون و سرافکنده شده‌اند.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: امروز ملت ایران و دلاور مردان ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و وزارت دفاع به این موضوع واقف و باور دارند که جمهوری اسلامی ایران از قدرت های بزرگ منطقه است.

سردار زاده کمند با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «امنیت اگر نباشد هیچ توفیقی در سایر عرصه‌های اقتصادی، علمی، اجتماعی و سیاسی نخواهیم داشت»، گفت: امنیت زیربنای توسعه و پیشرفت در تمامی زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.

وی وحدت، همدلی و هم افزایی بین نیروهای مسلح و تبعیت محض از ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا را رمز موفقیت در منطقه و جهان دانست و افزود: امنیت مثال زدنی ایران با وجود همه توطئه‌هایی که دشمنان اسلام همیشه بر علیه ما دارند، یک نعمت بزرگ الهی است که خداوند نصیب این ملت و کشور کرده است.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور بیان داشت: رویکردی که امروز در ستاد کل نیروهای مسلح مطرح است به موضوع سرمایه‌های انسانی منطبق است.

وی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری که دیدگاه بسیار بالایی در حوزه سرمایه‌های انسانی دارند، تصریح کرد: مهم‌ترین سرمایه یک کشور و یک نظام، سرمایه انسانی است برای اداره این کشور بیش از همه چیز به نیروی انسانی احتیاج داریم.

سردار زاده کمند خاطرنشان کرد: برای موفقیت در رسیدن به این سطح از توانمندی که مورد انتظار ولی امر مسلمین، نایب امام زمان(عج) و فرمانده ما است نیازمند یک اراده قوی است، آن هم اراده ای که بتواند در بینش و نگرش ما با این رویکرد تغییر ایجاد کند.

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم بینش خود را منطبق به فرامین فرماندهی معظم کل قوا قرار بدهیم به اهداف والا نخواهیم رسید، بیان داشت: اگر به دنبال موفقیت در نیروهای مسلح هستیم باید عنایت و توجه خاصی به این موضوعات داشته باشیم.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه گزینش که فرمودند «بگردید بهترین‌ها را از لحاظ هوش، تقوا و دیانت پیدا کنید»، خاطرنشان کرد: اگر عنایت خاصی در حوزه گزینش نداشته باشیم و بخواهیم صرفا با ترحم رفتار کنیم و به نکات ظریف و حساس توجه نداشته باشیم، نمی‌توانیم سازمان‌های نیروهای مسلح را آن طور که مورد انتظار است، بسازیم.

سردار زاده کمند با اشاره به اینکه فرماندهی معظم کل قوا تاکید دارند که مدیران به امر سازماندهی، اهمیت بدهند، افزود: باید در حوزه سرمایه انسانی یک هنرمندی داشته باشیم و از طرفی زمینه را برای ورود جوانان فراهم کنیم تا افراد لایق به کارگیری شوند.

وی با اشاره به وضعیت معیشت کارکنان نیروهای مسلح، گفت: برای بهبود بیشتر در این زمینه نیاز به اراده قوی، عزم راسخ و اقدام جهادی فرماندهان سازمان‌های نیروهای مسلح بوده و خوشبختانه در نیروهای مسلح، کارهای خوبی در حوزه معیشت کارکنان انجام شده است.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه در حوزه حقوق و مزایا، جهت گیری در سال جاری داشتیم تا بتوانیم یک بهبود اصلاحی در حقوق کارکنان شاغل، بازنشستگان و سربازان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مرحله اول ترمیم حقوق کارکنان شاغل در آبان‌ماه اجرا و مرحله دوم نیز در بهمن ماه اجرا خواهد شد، همچنین در خصوص سربازان نیز افزایش حقوق در مهرماه انجام شد و برای حقوق بازنشستگان نیز ترمیم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار