استاندار قم:

کمیته های 7 گانه نقش موثری در انسجام برنامه های دفاع مقدس دارند

استاندار قم و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: کمیته های 7 گانه این شورا نقش اثرگذار و انکارناپذیری در انسجام، همگرایی و ترویج فرهنگ سال های حماسه و ایثار دارند.
کد خبر: ۲۲۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴ - 11January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سیدمهدی صادقی در دیدار با احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار قم در محل استانداری ضمن تاکید بر ضرورت تبیین نقش و مسئولیت و شرح وظایف هر یک از کمیته های هفت گانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: در این صورت است که می توانیم خروجی مطلوبی از عملکرد این کمیته ها منطبق بر واقعیات جامعه و در راستای ارزش های دفاع مقدس داشته باشیم.

وی افزود: اگر در فعالیت کمیته های شورای هماهنگی انسجام کافی وجود داشته باشد، می توان با همدلی، همکاری و حمایت تمامی دستگاه های استان، بدون موازی کاری و با تمرکز بهتر، مناسب ترین راه ها را برای حفظ و ترویج فعالیت های حوزه دفاع مقدس پیگیری کرد.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم همچنین تاکید کرد: در این راستا ضرورت دارد اعضای کمیته ها به گونه ای انتخاب شوند که به شرح وظایف و مسئولیت ها آشنایی کافی داشته باشند.

شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ها به ریاست استانداری و زیر نظر هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور فعالیت می کند و مشتمل بر هفت کمیته آموزش، هنری و نمایش، فرهنگی و رسانه ای، مراکز فرهنگی و یادمان دفاع مقدس، راهیان نور ، امور پیشکسوتان و اقشار می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار