اکران‌های جشنواره «عمار» برای کودکان «غزه»

سینمای مقاومت جشنواره «عمار» در غزه درحالی به کار خود پایان داد که برخی از این آثار برای کودکان و مادران آنها به اکران در‌آمد.
کد خبر: ۲۲۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ - 11January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سینمای مقاومت جشنواره «عمار» در غزه درحالی به کار خود پایان داد که برخی از این آثار برای کودکان و مادران آنها به اکران در‌آمد.

این اکران‌ها برای تقویت فرهنگ تربیت و تعلیم عشق به مقاومت و آشنایی با دشمن مشترک امت اسلامی یعنی صهیونیست‌ها و یهودیان صورت گرفته است.

در جدول این اکران‌ها فیلم مهم «شکارچی شنبه» که حقیقت یهودیان و تحریف تورات توسط آنها را به تصویر می‌کشید، قرار داشت.

همچنین یکی از مهمترین فیلم‌های اکران شده برای کودکان فیلم «آنتراکت» بود که از قساوت قلب سربازان صهیونیست‌ در کشتن کودکان سخن می‌گفت و همچنین فیلم «علمک» که مبنای آن کمک به مردم برای برداشتن اشیاء مضر از جلوی مسیر مردم بود.

فیلم مهم دیگر که به حقایق وحدت امت اسلامی می‌پرداخت و نشان می‌داد اسلام دینی کامل است که طائفه‌گری را نمی‌پسندد و آن مستندی نبود جز اهل سنت ایران که موجبات تعجب بینندگان را برانگیخت و پس از فیلم درباره اینکه چه کسی از تفرقه بهره برداری می‌کند بحث و نقد و نظر شد.

همچنین در طول روزهای جشنواره عمار در غزه اسباب‌بازی‌هایی از سوی جشنواره عمار در تهران به دست کودکان غزه رسید تا لبخند را بر صورت آنان بنشاند.

در پایان این جشنواره خانواده‌ها و مردم غزه خواستار ادامه اکران‌های جشنواره عمار در غزه شدند و آن را بدیلی برای هنر غیراخلاقی دانستند که به تربیت و هشیاری جوانان غزه نسبت به مسائل امت اسلامی آشنا می شوند.

 منبع: نسیم

نظر شما
پربیننده ها