روزشمار دفاع مقدس در کرمان(22 دی سال 1359)

بزرگداشت اربعین شهدای عملیات طریق القدس

به مناسبت اربعین شهدای طریق القدس و فاتحان بستان، اطلاعیه ای از طرف امام جمعه، جامعه روحانیت و خانواده شهدا منتشر شد.
کد خبر: ۲۲۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴ - 11January 2017
به گزارش دفاع پرس از کرمان، رویداد مهم 22دی ماه سالهای 60 و 61 که در تاریخ دفاع مقدس استان کرمان ثبت شده است، را با هم مرور می کنیم.
 
 61/10/22
مراسم تشییع پیکر پاک شهیدان «علی اکبری»و «تیمور ناظمی» درکرمان

پیش از ظهر پیکرهای پاک دو تن از رهروان راه حق پاسدار شهید" علی اکبری" وسرباز شهید "تیمور ناظمی" که در جبهه های نبرد حق علیه باطل بدرجه رفیع شهادت رسیده اند، طی مراسمی از محل ستاد برگزاری مراسم شهدا تا مسجد جامع کرمان تشییع شد.



60/10/22
بزرگداشت اربعین شهدای عملیات طریق القدس

در رابطه با اربعین شهدای طریق القدس وفاتحان بستان این اطلاعیه از طرف امام جمعه، جامعه روحانیت، خانواده شهدا منتشر شد.

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

شهدا پرتو افشان وشمع های فروزنده اجتماع هستند که اگر پرتو افشانی آنها در ظلمت استبداد واستعمار نبود بشر ره به جایی نمی برد.

آری شهیدان رهگشای امت ها هستند. شهیدان با نثار خون پاکشان بر هر چه کفر و نفاق است می تازند و از مرزهای ایمانی واسلامی پاسداری می کنند وسرانجام خود به کاروان سرخ شهیدان که قافله سالاران حسین بن علی علیه السلام مظلوم کربلاست می پیوندند وبه دیدار خدایشان می شتابند.

اکنون چهل روز پرپر شدن گل وجود فاتحان بستان قریب به 70تن از عزیزان جانباز خطه کرمان که درعملیات فتح الفتوح طریق القدس شرکت داشتند می گذارد وما روز سه شنبه فردا از ساعت 3بعد از ظهر برمزار این عزیزان در گلستان لاله های سرخ شهداگرد آمده ودگر بار پیمان خون می بندیم که راهشان را رهرو باشیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار