رئیس بنیاد شهید مهریز خبر داد؛

ساخت 12 یادمان شهدا در مهریز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز گفت: عملیات اجرایی 12 یادمان شهدا در شهر و مناطق روستایی این شهرستان رو به اتمام است.
کد خبر: ۲۲۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ - 12January 2017

به گزارش دفاع پرس از مهریز، رضا خانجانخانی با بیان اینکه این عملیات طی 15 سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: برای عملیات اجرایی یادمان های شهرستان مهریز افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: این یادمان ها در شهر و اکثر مناطق روستایی در بخش مرکزی مهریز قرار دارد که با حمایت مسئولان اجرایی و پیگیری خانواده های شهدا و اعتبارهای دولتی ساخته شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز در خصوص تعداد یادمان های در دست ساخت این شهرستان یادآور شد: حدود 10 یادمان دیگر در منطقه وجود دارد که برای عملیات اجرایی آنها افزون بر 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

خانجانخانی گفت: عملیات اجرایی و تکمیل یادمان شهدا در حسینیه شهدای گمنام در بلوار شهیدای هفتم تیر مهریز تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال افزون بر 100 میلیون ریال اعتبار برای ادامه کار آن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه سال های زیادی است که از دفاع مقدس می گذرد و برخی از قبور مطهر شهدا بخاطر گذر زمان و مسائل جوی دچار مشکل شده بر بازسازی و ترمیم آنها به عنوان یک ضرورت مهم تاکید کرد.

این مسئول ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند و باید با همراهی و حمایت مادی و معنوی مسئولان و مردم هرچه زودتر ساخت یادمان های شهدا و قبور منور آنها در شهرستان اجرایی شود.

شهرستان مهریز 35 گلزار شهدا دارد و 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار