تولید سریال تلویزیونی «مردان نادر» آغاز شد

همزمان با اولین سالگرد دستگیری تفنگداران آمریکایی و همچنین گرامیداشت علمدار خلیج فارس شهید نادر مهدوی تولید سریال تلویزیونی «مردان نادر» در صدا و سیمای مرکز بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۲۲۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ - 12January 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، در مراسم آغاز تولید سریال مردان نادر  سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: موضوع دو قرن مقاومت و پیروزی مردم غیور بوشهر در حفاظت از خلیج فارس و مبارزه با استعمار انگلیس با محوریت شهید رئیسعلی دلواری و مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا در 8 سال دفاع مقدس با محوریت شهید نادر مهدوی و تقدیم به شهدای خلیج فارس و دستگیری تفنگداران آمریکایی؛ در سال گذشته صدا و سیمای مرکز بوشهر را بر آن داشت تا با استفاده از ظرفیت این موضوع ها تولید سریال تلویزیونی «مردان نادر» را در اولویت تولیدات فاخر خود قرار دهد.

ناظر افزود: تولید سریال تلویزیونی مردان نادر اولین سریال تلویزیونی رسانه ملی با موضوع دفاع مقدس در خلیج همیشگی فارس و با استفاده از هنرمندان و عوامل برنامه ساز بوشهری و همکاری موردی بازیگران ملی به مدت حدود 300 دقیقه و با مشارکت نیروی دریایی سپاه تولید و پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای بوشهر همچنین گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت و پیروزی و گرامیداشت 270 خلبان شهید با محوریت سرلشکر خلبان شهید علیرضا یاسینی « فیلم سینمایی نُه و پنج دقیقه » تولید شبکه استانی بوشهر به مناسبت روز نیروی هوایی در دهه فجر امسال از شبکه های سراسری پخش می شود.

شایان ذکر است در این مراسم سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، آیت الله صفایی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سالاری استاندار و جمع زیادی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها