دریادار سیاری در جمع خبرنگاران:

به هر تهدیدی پاسخ می‌دهیم/ نیروهای مسلح به موضع‌گیریهای ترامپ اهمیت نمی‌دهند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای مسلح به موضع‌گیری‌های رئیس‌جمهور آمریکا کاری ندارند، گفت: توان دفاعی کشورمان بالا است و در برابر هر تهدیدی ایستاده و به آن پاسخ می‌دهیم.
کد خبر: ۲۲۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ - 31January 2017
به هر تهدیدی جواب می‌دهیم/ نیروهای مسلح به موضع‌گیری‌های ترامپ اهمیت نمی‌دهندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس،‌ امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه آیین افتتاح مرکز پزشکی هایپر بار بیمارستان نیروی دریایی ارتش در در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کنگره آمریکا قانونی را ابلاغ خواهد کرد که به رئیس جمهور آن کشور اجازه می‌دهد اقدامی پیش‌دستانه علیه ایران انجام دهد، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خیلی به مسائل و موضع‌گیری‌های این رئیس‌جمهور و آن رئیس‌جمهور آمریکا کاری ندارند و ما به دنبال ارتقاء توان دفاعی خود هستیم.

فرمانده نداجا تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که هر روز توان دفاعی‌مان را افزایش دهیم. در همین رابطه پیشرفتی که نیروهای مسلح کشورمان در همه ابعاد داشته چشمگیر بوده که این نشان از اهمیت دفاع در کشور و در میان نیروهای مسلح‌مان دارد.

وی در ادامه افزود: بنابر این هر کس هر موضعی بگیرد برای ما مهم نیست چون توان دفاعی کشورمان بالا است و در برابر هر تهدیدی ایستاده و به آن جواب می‌دهیم.

امیر سیاری همچنین در خصوص جابجایی امیر بیغم جانشین سابق این نیرو هم بیان داشت: امیر بیغم به قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) منتقل شدند تا در کنار سرلشکر رشید فرمانده این قرارگاه به اجرای مأموریت‌های محوله بپردازد.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار