به درخواست مردم هرمزگان؛

بندرعباس میزبان تازه‌ترین اجرای نمایش بزرگ «فصل شیدایی» می‌شود

نمایش «فصل شیدایی» برای دومین بار از دوم تا یازدهم اسفندماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ - 14February 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نمایش بزرگ فصل شیدایی با دعوت مردم خونگرم بندرعباس از گروه هنری فصل شیدایی از تاریخ دوم تا یازدهم اسفندماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

بر این اساس هرمزگان پانزدهمین استانی است که میزبان فصل شیدایی خواهد بود که این اجرا با تغییراتی عمده در فرم و محتوا و با اضافه شدن آیتم‌های جدید نمایشی برگزار خواهد شد.

نمایش بزرگ فصل شیدایی به طراحی و کارگردانی سعید اسماعیلی و با نویسندگی و روایت رسالت بوذری کاری از مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) است.

این نمایش که در سال گذشته مفتخر به دریافت جایزه مهمترین رویداد هنری و پر مخاطب‌ترین اثر نمایشی سال شد در دوسال اخیر بیش از یک میلیون نفر بیننده را به خود جلب کرده است.

فصل شیدایی با حمایت سازمان هنری رسانه ای اوج و با مشارکت مالی موسسه الهام فنون، در بندرعباس  از تاریخ دوم تا یازدهم اسفند ماه 1395 به آدرس، بلوار خلیج فارس، ضلع جنوبی فرودگاه بندرعباس (جنب کمپ اسکان بندرعباس) اجرا خواهد شد.

 ضمناً نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جامعه ایمانی مشعر استان هرمزگان و شهرداری بندرعباس نیز یاری‌رسان برگزاری این نمایش خواهند بود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار