شهید «ابراهیم هادی» درخت «تفحص» را ریشه‌دار کرد

همرزم شهید «ابراهیم هادی» گفت: این شهید از خودگذشتگی و ایثار عجیبی داشت. می‌توانم، بگویم واقعاً اولین کسی بود که در عملیات‌های شکست خورده، مخفیانه به پشت دشمن رفته و شهدا و مجروحین را با خود می‌آورد.
کد خبر: ۲۲۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ - 17February 2017
رفتارش دل کندن را برای ما سخت ‌کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، یادواره شهید «ابراهیم هادی» شامگاه پنجشنبه (28 بهمن ماه) با روایتگری مصطفی هرندی از همرزمان شهید و مداحی کربلایی «محمد محمدپور» و حضور جوانان و نوجوانان بسیجی به همت قرارگاه منتظران شهادت در قم برگزار شد.

هرندی در این مراسم به بیان خاطراتی از شهید ابراهیم هادی، روحیات و ویژگی ها و نحوه ی رفتار این شهید با دیگران پرداخت.

وی در این باره اظهار داشت: شهید هادی همیشه به گونه ای رفتار می کرد که نمی توانستیم از او دل بکنیم؛ چرا که خدایی فکر می کرد. دوست داشت مومن باشد و برای رسیدن به این هدف تلاش می کرد.

هرندی گفت: شهید هادی از خودگذشتگی و ایثار عجیبی داشت. می توانم بگویم واقعاً اولین کسی بود که در عملیات های شکست خورده، مخفیانه به پشت دشمن رفته و شهدا و مجروحین را با خود می آورد. گاهی حتی به تنهایی این کار را انجام می داد و حاضر نبود جان یک نفر دیگر به خطر بیفتد. در حقیقت ریشه ی این تفحصی که امروز این طور گسترش یافته توسط اقدامات شهید هادی است.

همرزم شهید ابراهیم هادی با ذکر و یاد خاطره ای از شهید مدافع حرم «هادی ذوالفقاری» گفت: شهید ذوالفقاری، شهید هادی را الگوی خود قرار داده بود و در ایثار و از خودگذشتگی راه شهید هادی را دنبال می کرد و یکی از کسانی که خوب در مسیر شهید قدم گذاشت و به مقصد رسید شهید ذوالفقاری بود.

هرندی با اشاره به اینکه شهید هادی در اکثر مساجد مختلف تهران حداقل یکبار حضور یافته بودند، اضافه کرد: ابراهیم معتقد بود باید در مساجد مختلف حضور یابد، بچه ها و جوان ها را ببیند و مشکلات آنان را رفع کند؛ بطوریکه افراد زیادی ایشان را در مناطق مختلف تهران می شناختند.

در این یادواره کتاب «سلام بر ابراهیم 2» به نوجوانان و جوانان معرفی شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار