چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال/ 23

انهدام نهاد خانواده و تضعیف نقش زنان هدف اصلی دشمن امروزی است

رزمنده زن دفاع مقدس با اشاره به اینکه هدف اصلی امروز دشمنان، زنان هستند، گفت: بی‌شک با افزایش توطئه‌های دشمنان نقش زنان بیش از گذشته ارتقا یافته است.
کد خبر: ۲۲۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ - 17February 2017
انهدام نهاد خانواده و تضعیف نقش زنان هدف اصلی دشمن امروزی است«نسیم حداد» سرهنگ بازنشسته ستاد و از پیشکسوتان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع پرس در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار کرد: نزدیک به 110 ماه سابقه حضور در جبهه ها را در مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب کشور دارم که از همان سال های ابتدایی شروع جنگ وارد میدان نبرد شده و فارغ از نگاه جنسیتی عزم خود  را نشان دادم.

وی افزود: امروز در دوره ای قرار داریم که عرصه نبرد و جنگ رسانه ای با دشمنان است و می طلبد تمامی مسوولان و افراد سیاسی جامعه ما با تمرکز بیشتر بر مسائل کشور مانع از تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمن شوند.

سرهنگ بازنشسته ستاد و پیشکسوت دفاع مقدس تصریح کرد: دشمن امروزی ما سعی دارد که با همه توانش از دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی بیشترین بهره برداری را در راستای اهداف شوم خود داشته باشد که در این میان هوشیاری ما مهم ترین موضوع است و می توانیم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوهای دفاع مقدسی مانع از دستیابی دشمن به اهدافش شویم.

حداد با بیان خاطرات خود در زمینه نحوه حضورش در جبهه ها گفت: با شروع انقلاب اسلامی در قالب اردوهای جهاد سازندگی به مرز ترکیه اعزام شدیم که در آنجا توسط دموکرات ها به اسارت درآمدیم که این دوره 45 روز به طول انجامید.

وی ادامه داد: بعد از فرارم از اسارت به همراه چندتن از دوستانم با عضویت در سپاه هوشمندیه به جبهه اعزام و تا پایان جنگ در قالب فعالیت های مختلف مشارکت کردم.

سرهنگ بازنشسته ستاد و پیشکسوت دفاع مقدس خاطرنشان کرد: با مجروحیتم در 400 کیلومتری خاک دشمنان دچار سوختگی شده و جانباز شدم که پس از آن دوره های مختلف نظامی را گذراندم و در حال حاضر نیز تنها زنی هستم که دوره هایی را درخارج از کشور طی کرده و از همکلاسی های سردار قاسم سلیمانی بوده ام.

حداد با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: بی شک با افزایش توطئه های دشمنان نقش زنان بیش از گذشته ارتقاء یافته است و مخاطب امروز دشمنان، زنان هستند که می طلبد همواره مشارکت زنان گسترش یابد؛ چرا که دشمن می خواهد با تبلیغات دروغین خود و گمراهی زنان جامعه اسلامی را به اضمحلال کشانده و به اهدافش دست یابد.

انتهای پیام/ 331
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار