من انقلابی‌ام-103/ سیدی:

راهیان نور تغییری مطلوب در سبک زندگی افراد ایجاد می‌کند

مدیر کاروان دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: دانشجو همیشه نباید دانسته‌هایش را از سر کلاس به دست بیاورد بلکه حضور در یادمان‌هایی مثل شلمچه تغییری مطلوب در فرهنگ و سبک زندگیش ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۲۳۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ - 12March 2017
حضور در راهیان نور تغییری مطلوب در فرهنگ و سبک زندگی ایجاد می‌کندبه گزارش خبرنگار اعزامی راهیان نور به دفاع پرس، «سید حمید سیدی» مدیر کاروان دانشجویی دانشگاه زنجان که در یادمان شهدای شلمچه حضور داشت در پاسخ به این سوال که حضور کاروان دانشجویی در راهیان نور چقدر می‌تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش داشته باشد، اظهار داشت: راهیان نور بر تغییر مطلوب دانشجویان اثرگذاری غیرقابل انکاری دارد‌. اینکه دانشجو پایان و ابتدای سال را در مناطق عملیاتی بگذراند، باعث برکاتی در زندگی تحصیلی او خواهد شد. آنچه که دانشجو از روایت راویان می‌شنود باعث ایجاد جنبش و حرکت در او می‌شود.

وی در ادامه افزود: دانشجو همیشه نباید دانسته‌هایش را از سر کلاس به دست بیاورد بلکه حضور در یادمان‌هایی مثل شلمچه تغییری اساسی در تغییر فرهنگ و سبک زندگی‌اش ایجاد خواهد کرد. من به شخصه این تغییر را در خود احساس کردم، من اگر در راهیان نور حضور نداشتم نوع دیگری فکر می‌کردم.

سیدی درباره تاثیر راهیان نور بر انقلابی بودن گفت: مقام معظم رهبری در جمع دست‌اندرکاران راهیان نور تاکید داشتند که دشمن زمانی به ما حمله کرد که در ما احساس ضعف کرد. البته ایشان برای اولین بار نیست که چنین مسئله‌ای را عنوان می‌کنند. بارها و به شکل دیگری بر این امر تاکید داشته‌اند که همیشه باید آماده بود. حضور در شلمچه هم همین نکته را در ذهن تداعی می‌کند.

وی در پایان گفت: شهدا بر این باور بودند که توانایی ایستادن در مقابل دشمن را دارند هر چند که به ظاهر امکانات بالایی نداشتند. ایمان رزمندگان به پیروزی باعث شد که در طول جنگ تحمیلی افتخارآفرینی کنند. این همان معنای انقلابی بودن است. حضور دانشجویان در این منطقه برای درک این موضوع است.
 
انتهای پیام/161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار