من انقلابی‌ام-108/

«شرهانی» غریب‌ترین یادمان راهیان نور جنوب است

یادمان شهدای شرهانی در جنوب استان ایلام قدمگاه شهدای بسیاری بوده است که امروز این سرزمین غریبانه میزبان کاروان‌های راهیان نور است.
کد خبر: ۲۳۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ - 12March 2017
«شرهانی» غریب‌ترین یادمان راهیان نور جنوب استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، خاک یادمان شهدای شرهانی در دو عملیات محرم و والفجر یک، قدمگاه رزمندگان دلیر اسلام بوده است و بسیاری از این رزمندگان در این سرزمین جاودانه شدند. این یادمان که در جنوب استان ایلام واقع است، یکی از یادمان‌های مظلوم جنوب است. 

«فرهاد محمد رحیمی» روحانی کاروان اعزامی از خرمدره می‌گوید: امسال برای نخستین بار به یادمان شرهانی آمده‌ام و از این بابت خوشحالم. یادمان شرهانی، غریب‌ترین یادمان راهیان نور جنوب است اما با این حال شرهانی مکانی است که هر کس می‌خواهد خود را پیدا کند و با خود خلوت کند، یادمان خوبی است. امید است که مسئولان و کاروان‌ها توجه خوبی به این یادمان داشته باشند. این یادمان صاحب گنجی از دفاع مقدس است.

وی در خصوص راهیان نور گفت: باید در خصوص راهیان نور بهتر فرهنگ‌سازی کرد تا مردم بهتر و بیشتر با شهدا و یادمان‌های شهدا آشنا شوند.

«حسین رجبی» دانشجوی رشته مکانیک که در این یادمان خادم الشهدا است و اهل شهرستان قائنات می‌باشد، نیز می‌گوید: هدفم از خادمی، نوکری برای شهداست و خیلی دوست دارم که به آرزویم یعنی شهادت دست یابم. دوست دارم در دوره خادمی، همرنگ شهدا بشوم و ادامه دهنده راهشان باشم و ان‌شاالله به حق حضرت زهرا(س) همچون شهدا بشوم.

وی در خصوص یادمان شرهانی عنوان می‌کند: شرهانی بهشت است. به قول یکی از دوستانم، دعوتنامه حضور در این یادمان که بوی حضرت زهرا(س) می‌دهد، را شهدا می‌فرستند.

حسین خاطرنشان می‌کند: افتخار دارم که برای دومین بار خادم الشهدا شده‌ام. نخستین بار در راهیان نور شمالغرب، خادم یادمان شهدای غریب بولحسن در شهرستان بانه بودم.

این خادم الشهدا در پایان ضمن التماس دعا از مردم می‌گوید: شهید همت می‌گوید هر کاری که می‌کنید برای رضا خدا باشد. باید تلاش کنیم هر کاری که می‌کنیم برای خدا باشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها