من انقلابی‌ام-120/ فرماندار خرمشهر تاکید کرد؛

لزوم آشناسازی نسل امروز با معارف دفاع مقدس

فرماندار خرمشهر گفت: راهیان نور یکی از اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی کشور است که برای اینکه ماندگار بماند باید تلاش کنیم و نسل‌های امروزی را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.
کد خبر: ۲۳۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷ - 12March 2017
لزوم آشناسازی نسل امروز با معارف دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «ولی اله حیاتی» فرماندار خرمشهر در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور گفت: راهیان نور یکی از اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی کشور است که برای اینکه ماندگار بماند باید تلاش کنیم و نسل‌های امروزی را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.
 
وی ادامه داد: انقلاب ما توسط امام خمینی(ره) پایه گذاری شد و باید گفت که در میان عواملی که در شکل‌گیری انقلاب نقش داشتند باید به سه عامل برجسته اشاره کرد که یکی از این عوامل، نقش رهبری و ولایت است و این نقش مهم، در پیدایش انقلاب و تثبیت و پیمودن راه انقلاب تاثیر مستقیمی داشته است.
 
فرماندار خرمشهر تاکید کرد: تنها چیزی که باعث شده است که برخی انقلاب‌های منطقه دچار مشکل شوند، فقدان سایه رهبری و ولایت فقیه است.
 
حیاتی افزود: دومین عامل در حراست از انقلاب اسلامی، نقش مردم بر انقلاب است که به تعبیر امام(ره)، مردم ولی نعمت‌های این انقلاب هستند و باید گفت که مردم در تمام صحنه‌ها جلوتر از مسئولین در تثبیت انقلاب نقش آفرینی کردند و در شرایط حساس انقلاب، این مردم بودند که به صحنه آمدند و از انقلاب پشتیبانی کردند و می‌توان گفت که سومین نقش در تثبیت انقلاب، نقش شهدای انقلاب است که با اهدای خون خود، درخت پربرکت انقلاب را آبیاری کردند؛ شهدایی که با نثار خون خود برای همه تاریخ، عظمت را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار