بروجردی:

بینش اسلامی و عمل به راهبرد قرآنی ایران باعث افول آمریکا شد/ ایران به بزرگترین قدرت موشکی تبدیل شده است

رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت مجلس گفت: مبنایی بر اساس بینش اسلامی شکل گرفت و منشأ تحول آغاز سیر نزولی منحنی قدرت آمریکا شد؛ که این سر منشأ این کشور را به سمت نابودی کامل می‌برد.
کد خبر: ۲۳۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ - 13March 2017
بینش اسلامی و عمل به راهبرد قرآنی ایران باعث افول آمریکا شد

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، نشست اندیشمندان، قربانیان نقض حقوق بشر و سازمان‌های غیر دولتی پیرامون بحث نقض حقوق بشر آمریکایی عصر امروز دوشنبه 23 اسفندماه در بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد.

این مراسم به بهانه چهاردمین سالگرد شهادت «راشل کوری» و با حضور میهمانانی از کشورهای مختلف برگزار شد.

در این مراسم، علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مظهر بارز نقض حقوق بشر آمریکا را در فلسطین دانست و اظهار داشت: مبنایی بر اساس بینش اسلامی شکل گرفت و منشا تحول آغاز سیر نزولی منحنی قدرت آمریکا شد؛ که این کشور را به سمت نابودی کامل می‌برد. زمانی‌که آمریکا با همه امکانات در ایران حضور داشت، انقلاب اسلامی پیروز شد. بی‌توجهی امام(ره) به قدرت آمریکا سر منشأ افول آنها شد.

وی استراتژی ایران را استقامت بر مبنای قرآن دانست و گفت: اینکه صهیونیست‌ها جرأت نکرده‌اند مراکز هسته‌ای ما را مورد حمله قرار دهند، اما دیگر مراکز هسته‌ای عراق و سوریه را مورد حمله قرار داده‌اند، به دلیل عمل به راهبرد قرآن است. روزی ایران برای دفاع در مقابل عراق نیازمند موشک بود، خوشبختانه امروز به بزرگ‌ترین قدرت موشکی تبدیل شده است.

بروجردی افزود: آمریکا ماهی 12 میلیارد دلار در عراق هزینه کرد و خروجی آن پنج‌هزار کشته بود. دلیل شکست آن‌ها تفکر امام(ره) راحل بود که فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»

وی تصریح کرد: نزدیک به نیم قرن در تمام جنگ ‌آمریکا شکست خورده است. این تفکر اسلامی موجب شد، امروز با سربلندی اعلام کنیم که آمریکا توان ندارد و در عراق و افغانستان شکست خورد و در سوریه جرأت نکرد لشکرکشی کند و جنگ نیابتی به راه انداخت.

بروجردی با تاکید بر اینکه آمریکا را نباید قدرت مطلقه تصور کرد، بیان داشت: زمانی‌که آمریکا می‌خواست به افغانستان برود از آنجا که طالبان دشمن مشترک ما است، خواست تا از آسمان ایران برای فرستادن جنگنده‌ها استفاده کند؛ ولی ما به دلیل مسلمان بودن کشور افغانستان قبول نکردیم؛ اما پاکستانی که دارای بمب هسته‌ای است این اجازه را به آمریکا داد.

وی با بیان اینکه بشار ماند چون مقاومت و فلسطین زنده است، افزود: از آمریکا چیزی جز وحشیگری و کشتار وجود ندارد. ملت مظلوم و بدون دفاع یمن با بمب افکن‌های آمریکایی کشته می‌شوند و این نشان‌دهنده خواری و زبونی آن‌ها است. امروز موشک‌های مبارزان یمن به ریاض اصابت می‌کند.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار