من انقلابی‌ام-134/ بانوی زائر راهیان نور:

راهیان نور فرصت مناسبی برای آشنایی با تاریخ حماسی کشور است

بانوی زائر راهیان نور می‌گوید:‌ راهیان نور فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با تاریخ حماسی کشور است.
کد خبر: ۲۳۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ - 13March 2017
راهیان نور فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با تاریخ حماسی کشور استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «طاهره باقرزاده» زائر یادمان شهدای شلمچه از استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: اردوی راهیان نور فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم و به‌ خصوص جوانان، با تاریخ حماسی کشورمان است؛ چرا که این آشنایی موجب انتقال و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت ایران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پسر 19 ساله‌اش را در این سفر همراه خود کرده تا در کنار خانواده بهتر با فضای راهیان آشنا شود، تصریح نمود: متاسفانه امروزه با تغییر سبک زندگی از سنتی به مدرن مواجه هستیم که فضای مجازی یکی از این دستاوردهای زندگی مدرن محسوب می‌شود و جوانان مهمترین مخاطبان آن هستند.

وی یادآور شد: امروزه عواملی در جامعه موجب کمرنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت شده به طوری که بعضا گروهی، خواهان فراموشی حماسه دفاع مقدس در جامعه هستند؛ این در حالی است که اگر ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی نبود سرنوشت کشورمان امروز نامعلوم بود.

باقرزاده در پایان خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور فرهنگ خوبی است که فرصت شناخت تاریخ حماسی کشورمان را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار