پیام تسلیت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت درگذشت علی معلم

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در پی درگذشت «علی معلم» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۳۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ - 14March 2017
پیام تسلیت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت درگذشت علی معلم
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در پی درگذشت مرحوم علی معلم، روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:
 
«خاموش شدن ناگهانی مَرد فعال سینمای ایران، همگان را شوکه و مبهوت کرد. در آخرین روزهای سال 1395 و در لحظاتی که همگان در تکاپو برای استقبال از بهار طبیعت هستند، علی معلم گویی مسیر دیگری را در پیش گرفت. او به دیدار معبود شتافت و جامعه فرهنگی و هنری ایران را داغدار کرد. او در این روزهای واپسین سال رفت تا دوستدارانش بهار را بدون حضورش تجربه کنند.

علی معلم از خانواده ای ادیب، فرهیخته و جلیل القدر بود. مَردی متشخص و صریح، عنصری توانمند در عرصه رسانه، تهیه کننده ای با دانش و نویسنده و منتقدی آگاه و صادق. او وامدار کسی نبود و شاید این  ویژه ترین ویژگی معلم بود.

روحش شاد و یادش گرامی باد.
 
برای او در جایگاه ابدی آرامشی عمیق از خداوند مسئلت می نماییم و این ضایعه را به جامعه فرهنگی و هنری کشور و بویژه خانواده محترم معلم تسلیت می گوییم.»

علی معلم، مدیر مسئول و سردبیر نشریه دنیای تصویر، بنیان‌گذار جشن سینمایی تلویزیونی حافظ، مدرس، مجری و برنامه‌ساز و تهیه‌کننده‌ سینما عصر دوشنبه 23 اسفند و در سن 54 سالگی، در پی حملۀ قلبی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار