نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی کشور:

ساخت یادمان شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» در خان طومان

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی کشور گفت: در تلاش هستیم تا یادمان شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» را در خان طومان نصب کنیم.
کد خبر: ۲۳۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵ - 14March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در اردویی سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور در جمع زائرین مازندران در منطقه اروندکنار با اشاره به رشادت های رزمندگان لشگر 25 کربلا در عبور از رودخانه اروند  اظهار داشت: عبور از اروند عنایت خدا بود آنهم با آن جزر و مد عجیب رودخانه اروند در آن شب عملیات، اما رزمندگان شما توانستند با توکل به خدا و عزم و اراده خود خط را بشکنند.

وی افزود: دلاوری های شیربچه های مازندران در فتح فاو مثال زدی بود و تمام محاسبات کارشناسان بزرگ نظامی دنیا را رزمندگان مازندرانی بهم زدند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی در ارزیابی خود از حضور امسال مردم در مناطق عملیاتی جنوب گفت: حضور مردم در مناطق عملیاتی پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندرکاران راهیان نور بسیار پرشور تر شده است خصوصا قشر جوان و دانش آموز حضورشان پررنگ تر شد. این منطقه را شهدا مدیریت می کنند این شهدا هستند که از زوار استقبال می کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی کشور از شهید مدافع حرم محمد بلباسی به عنوان بهترین نیروی اردویی و جهادی کشور یاد کرد و گفت: شهید بلباسی یک جوان خستگی ناپذیر، پرتلاش و همیشه متبسم بود؛ وی با روحیه خستگی ناپذیر خودش برای زائران مازندرانی راهیان نور زحمات زیادی کشید و امکانات زیادی را رفاه زائران فراهم نمود.

حجت الاسلام دیباجی افزود: شایسته است اردوگاه شهید باکری در خرمشهر با توجه به زحمات فراوانی که این شهید بزرگوار برای برپایی اردوگاه مازندران کشیده است را به نام مبارک شهید بلباسی مزین شود.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی ما در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در قبال شهدای مدافع حرم هموار کردن مسیر راهیان نور برای حضور هر چه باشکوه تر آحاد مردم است تا همین جوانان بیایند و با توسل به همین شهدا ادامه دهنده راه آنها باشند.

حجت الاسلام حسینی افزود: غالب شهدای مدافع حرم یا جزو خادمین شهدا بودند یا مثل شهیدان مرادخانی و کابلی از راویان مناطق عملیاتی در ایام راهیان نور بودند.

وی افزود: این شهدا بودند که آنها را جذب خود کردند و به سمت خود کشاندند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی کشور ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی این سازمان بزودی راهیان نور را در مناطق عملیاتی عراق و سوریه راه اندازی شود و گفت: تلاش می کنیم که بتوانیم یادمان خادم الشهید محمد بلباسی را در خان طومان بسازیم و به لطف خدا این اتفاق به همین زودی خواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها