من انقلابی‌ام-167/ حاجی رحیمی:

«آشنایی با سبک زندگی شهدا» هدف از خادمی در یادمان‌هاست

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: آشنایی با سبک زندگی شهدا و اُنس با آنان، هدف از خادمی در یادمان‌هاست.
کد خبر: ۲۳۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ - 15March 2017
«آشنایی با سبک زندگی شهدا» هدف از خادمی در یادمان‌هاست«محمد حاجی رحیمی» مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر اظهار داشت: هدف از اعزام خادمین به یادمان‌های شهدا این است که خادمان در کارگاه‌های آموزشی و تربیتی حضور یابند.
 
وی با بیان اینکه خادمان در یادمان‌های شهدا با سبک زندگی شهدا آشنا می‌شوند، گفت: متاسفانه نگاهی مبنی بر اینکه خادمان شهدا، مامور به انجام کارهای خدماتی هستند وجود دارد که این نگاه ناقص است. نگاه درست این است که خادمان با شهدا و سبک زندگی‌شان آشنا می‌شوند و با آنان اُنس می‌گیرند. لذا انجام فعالیت‌های خدماتی نیز در راستای آشنایی خادمان با سبک زندگی شهداست.
 
حاجی رحیمی تصریح کرد: اعزام خادمان شهدا از روز نخست اسفند ماه سال جاری آغاز شده است که طی 5 دوره 10 روزه در یادمان‌های شهدا به خادمی می‌پردازند. یک بخش از خادمان عمومی و بخش دیگر دانش آموزان نخبه هستند که تعداد دانش آموزان خادم 1200 نفر است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها