من انقلابی‌ام-181/ سردار ظفری:

«هور» و «مجنون» یادآور رشادت‌های همدانی‌ها در دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: یادمان شهدای هور و جزایر مجنون یادآور رشادت‌های شهدای همدانی در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۳۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ - 15March 2017
«هور» و «مجنون» یادآور رشادت‌های همدانی‌ها در دفاع مقدس استسردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس قدرت بازدارندگی است که به دست آورده‌ایم.
 
وی اظهار داشت: همچنین یکی از راه‌های مانایی این قدرت عظیم، حفظ شأن دفاع مقدس است که مسئولین باید همّ و غم بیشتری بر این موضوع داشته باشند.
 
سردار ظفری در ادامه گفت: اقشار جوان و دانشجو، عاشق و دلداده‌ی ارزش‌های جامعه خود هستند و باید تلاش کنیم ارزش‌های جامعه خود را استمرار ببخشیم. راه اصلی نیز آن است که بیشتر به ارزش‌های دفاع مقدس پرداخته شود.  
 
وی تصریح کرد: در دفاع مقدس آنقدر فضیلت است که برای نسل‌های بعدی هم حرف برای گفتن دارد که ان شاءالله بتوان راه را ادامه داد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با اشاره به رشادت‌های مردم همدان در دفاع مقدس گفت: قطعا خیلی از شهدای استان همدان در هور و جزایر مجنون شهید شدند لذا همدان قسمتی از افکار و اندیشه‌های خود را در هور می‌بیند، شهدای بزرگی مانند شهیدان همدانی و چیت سازیان و دیگر شهدای نامدار همدان ماموریت‌های کلان خود را در این منطقه انجام دادند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها