من انقلابی‌ام-196/ دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

«خاک‌های نرم کوشک» و «پایی که جا ماند» پرفروش‌ترین کتاب‌ها در طلائیه

کتاب‌های «خاک‌های نرم کوشک» و «پایی که جا ماند» پُر فروش‌ترین کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در یادمان شهدای طلائیه هستند.
کد خبر: ۲۳۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ - 16March 2017
«خاک‌های نرم کوشک» و «پایی که جا ماند» پرفروش‌ترین کتاب‌ها در یادمان شهدای طلائیهبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، نمایشگاه کتاب «راه ماندگار» یادمان شهدای طلائیه که هفته گذشته در این یادمان افتتاح شده است با عرضه بیش از 100 عنوان از آثار منتشر شده در حوزه ادبیات دفاع مقدس میزبان زائران راهیان نور است. این نمایشگاه علاوه بر کتاب و دفتر، لباس و کالاهای فرهنگی مرتبط با حوزه دفاع مقدس را نیز عرضه می‌کند.

این نمایشگاه کلیه آثار خود شامل کتاب و لوازم تحریر را با تخفیف بیست درصد به فروش می‌رساند. همچنین بن‌های در نظر گرفته شده برای خرید کتاب در این یادمان مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

لشکر خوبان، خاک‌های نرم کوشک، من زنده‌ام، آن بیست و سه نفر، حکایت زمستان، همپای صاعقه، پایی که جا ماند، نورالدین پسر ایران، بچه‌های حاج قاسم، عباس دست طلا، دا، برادران مزدور، فرزند خورشید، یار کجاست، پهلوان سعید، حاج قاسم و شاه بی شین از جمله کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه هستند.

کتاب‌های «خاک‌های نرم کوشک» به قلم سعید عاکف و «پایی که جا ماند» به قلم سیدناصر حسینی‌پور پر فروش‌ترین آثار دفاع مقدسی این یادمان تا به امروز هستند. کتاب «مفاتیح‌ الجنان» و «ارتباط با خدا» نیز از کتاب‌های پرفروش این غرفه در هفته گذشته بوده است.
 
خاطرنشان می‌سازد کتاب خاک‌های نرم کوشک به روایت زندگی سردار شهید «عبدالحسین برونسی» می‌پردازد و کتاب «پایی که جا ماند» یادداشت‌های روزانه جانباز سید ناصر حسینی‌پور از زندان‌های مخفی عراق است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها