من انقلابی‌ام-223/ سردار مسجدی:

«راویان» طی سال‌های گذشته رشد علمی خوبی داشته‌اند

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: با دوره‌های آموزشی مختلفی که برگزار شده است، راویان رشد علمی خوبی داشته‌اند.
کد خبر: ۲۳۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ - 17March 2017
«راویان» طی سال‌های گذشته رشد علمی خوبی داشته‌اندبه گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار «ابوالفضل مسجدی» مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در خصوص روایتگری‌ها در راهیان نور گفت: نحوه روایتگری نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر شده است. قبلا راویان سازماندهی شده نبودند و آسیب‌ها و تحریف‌هایی متوجه این موضوع بود.
 
وی ادامه داد: از سال 89، دوره‌های آموزشی مختلف برگزار شد که فرماندهان دوران دفاع مقدس بر آن نظارت داشتند و در دانشگاه امام حسین(ع) و یا زیر نظر پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس انجام شد. این کارگاه‌ها باعث شد که راویان از نظر علمی رشد بسیار خوبی داشته باشند.
 
سردار مسجدی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که جلوی تحریفات را بگیریم و در این زمینه تا حد زیادی موفق بوده‌ایم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

مسئول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه بیان داشت: نیاز است فضاسازی یادمان‌ها دقیق‌تر باشد تا تداعی کننده آن دوران باشد. خاک این یادمان‌ها کاری با دل زائران می‌کند که شاید برخی از فضاسازی‌ها انجام ندهد. ما به عنوان راوی نیز باید فرهنگ و سیره شهدا را به مردم انتقال بدهیم.

وی در پایان با اشاره به شعار امسال راهیان نور بیان داشت: انقلابی بودن یعنی ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم، شهدایی که باعث عزت این نظام شدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار