دمشق:

سازمان‌های بین‌المللی اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند

وزارت خارجه سوریه از سازمان ملل و شورای امنیت خواست، نقض حریم هوایی سوریه از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
کد خبر: ۲۳۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ - 17March 2017
سازمان‌های بین‌المللی اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کنندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، وزارت خارجه سوریه در دو نامه جداگانه از سازمان ملل و شورای امنیت خواست، نقض حریم هوایی سوریه از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

در این نامه‌ها آمده است:‌ اقدام صبح امروز دشمن صهیونیستی در نقض حریم هوایی سوریه تلاش جدید آن برای افزایش روحیه گروه‌های تروریستی شکست خورده در برابر پیروزی‌های ارتش سوریه و متحدان آن در مناطق مختلف صورت می‌گیرد.

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که بهانه‌ها و ادعاهای رژیم صهیونیستی برای توجیه حملات هوایی خود چیزی جز تلاش‌های بیهوده و گمراه کننده‌ای نیست که هر بار شکست می‌خورد دست به دامن این ادعاها می‌شود تا ادامه اشغال جولان سوریه، اراضی فلسطین و اراضی اشغالی لبنان را توجیه کند.

در این نامه وزارت خارجه سوریه از دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت خواسته تجاوز آشکار اسرائیل را محکوم کرده و آن را به توقف حمایت‌های خود از تروریست‌ها در سوریه، اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت در خصوص مقابله با تروریسم، از جمله قطعنامه 2253 و عقب نشینی از جولان اشغالی به مرزهای 1967 و اجرای قطعنامه 497 شورای امنیت ملزم کند.

فرماندهی کل ارتش سوریه صبح جمعه (امروز) در بیانیه‌ای اعلام کرد پدافند هوایی این کشور در حمله بامداد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه یک فروند از آن‌ها را سرنگون و یک فروند دیگر را هدف قرارداده است.

رژیم صهیونیستی بعد از حمله جنگنده‌های خود به حاک سوریه مدعی شده که توانسته است یک فروند موشک سوری را در آسمان رصد و منهدم کند.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار