من انقلابی‌ام-253/ آل هاشم در آیین افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور:

آینده کشور در گرو شناخت صحیح فرهنگ دفاع مقدس است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان گفت: آینده کشور و ملت در گرو شناخت صحیح فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۳۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ - 18March 2017

آینده کشور در گرو شناخت صحیح فرهنگ دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام آل‌هاشم رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ راهیان‌نور پایگاه وحدتی دزفول اظهار داشت: هر ملتی در طول تاریخ خود، با فراز و نشیب‌های متعددی مواجه است. سخت‌ترین، ماندگار و  اثر گذارترین حیات یک ملت دفاع از کشور، تمامیت ارزی، اندیشه و باورهای خود است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و برچیده شدن رژیم طاغوت، ارزش‌های جدیدی را به مردم ایران نشان داد. و ملت ایران با تاسی از این ارزشها به فرهنگ اصیل مقابله با استکبار و استعمار جهانی دست یافتند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس با تکیه بر علم و ایمان نیروهای انقلابی به دست آمده و از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند جنگ برای کشور ما یک نعمت بود، ادامه داد: دفاع مقدس آثار و برکات زیادی از جمله افزایش همبستگی ملی، انسجام در میان نیروهای داخلی، تغییر توازن قدرت منطقه‌ای به نفع ایران و ایجاد امید در میان ملت و نیروهای انقلابی در جهان شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه گفت: با وجود اینکه سال‌ها از دفاع مقدس می‌گذرد اما هنوز آن طور که شایسته بود دفاع مقدس برای نسل جوان تشریح نشده است. آینده کشور و ملت در گرو شناخت دقیق و صحیح فرهنگ دفاع مقدس، پاسداری و انتقال آن به نسل جوان است.

وی گفت: آن روز قدرت‌های بزرگ، پیروزی ما در جنگ را غیر ممکن می‌دانستند ولی ما با ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج پیروز شدیم و استقلال و قدرت خود را به دنیا ثابت کردیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تصریح کرد: امروز نیز دشمنان قدرت ما را در زمینه‌های هسته‌ای، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بر نمی‌تابند ولی ما به فضل الهی و با بهره‌گیری از تجارب هشت سال دفاع مقدس و به مدد دانش نیروهای دخالی خود در جبهه علمی و اقتصادی به پیروزی خواهیم رسید.

وی گفت: اگر آن روز دوران دفاع بود امروز دوران مقاومت است و تنها با مقاومت است که در مقابل استکبار جهانی می‌توان ایستادگی کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش آفرینی های تیزپروازان کشور در دوران جنگ گفت: نیروهای هوایی همان‌طور که در روزهای آغازین دفاع مقدس با انجام عملیات‌های بزرگی همچون 140 فروندی، حمله به اچ 3 و ... افتخارات زیادی را برای میهن کسب کرد، امروز نیز مقتدرانه از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند.

وی در پایان گفت: راهیان‌نور یکی از بهترین راه‌ها برای نشر ارزش‌های دفا مقدس است که در این زمینه ارتش با برگزاری نمایشگاه‌های متعددی در راستای پاسداری و انتقال آن فرهنگ به نسل جوان دایر کرده است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها