من انقلابی‌ام-284/ ماندگاری در یادواره شهدای مدافع حرم خوزستان:

شهادت هدیه‌ی کار جهادی است

مسئول موسسه روایت سیره شهدا گفت: کارهای جهادی انسان را عاشق خداوند می‌کند و شهادت هدیه‌ای است که خداوند به اهل جهاد می‌دهد.
کد خبر: ۲۳۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ - 19March 2017
شهادت هدیه‌ی کار جهادی است
به گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، حجت الاسلام و المسلمین «محمدمهدی ماندگاری» مسئول موسسه روایت سیره شهدا در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان خوزستان در یادمان شهدای کانال کمیل و حنظله با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و با اشاره به شرایط سختی که در سال‌های دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل وجود داشت، گفت: همانطور که امروز شاهد بودیم که شرایط آب و هوایی سختی در این مناطق وجود دارد و انجام کار خادمی دشوار است، در دوران دفاع مقدس نیز اینگونه بود.
 
وی افزود: رزمندگان در برف و کولاک، در زیر باران‌های شدید، در تابستان داغ خوزستان و در زمستان یخبندان کردستان به دفاع از مرزهای ایران اسلامی پرداختند.
 
حجت الاسلام ماندگاری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به 36 هزار شهید دانش آموز عنوان کرد: شهدای دانش آموز با تحمل سختی‌هایی که ذکر شد به فیض شهادت نائل آمدند. قدرت تحمل سختی‌ها نیز با رعایت چند نکته صورت گرفت.
 
وی در ادامه به تشریح این سه نکته پرداخت و گفت: نخست اینکه آنان با خدا معامله کردند و رضایت خداوند را در هر کاری در نظر گرفتند. دوم اینکه آن شهدا با درک این موضوع که دنیا فانی و بهشت ابدی است، خود را به بهشت فروختند. و سوم اینکه با انجام کارهای جهادی، شیطان را حقیر و ذلیل کردند.
 
مسئول موسسه روایت سیره شهدا بیان داشت: کارهای جهادی انسان را عاشق خداوند می‌کند و شهادت هدیه‌ای است که خداوند به اهل جهاد می‌دهد.
 
وی در پایان برای جوانان ایران اسلامی آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها