فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:

ارتقای امنیت در مناطق تفریحی، گردشگری و تجاری شیراز

سرهنگ پاسدار حسینی گفت: با اجرای طرح نسیم محبت شاهد ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی و سالم سازی محیط مناطق تفریحی، گردشگری و تجاری شمالغرب شیراز خواهیم بود.
کد خبر: ۲۳۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۳ - 21March 2017
به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (صلی الله عليه و آله و سلم) شیراز با توجه به اينكه احیا امر به معروف و نهی از منکر سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه را تضمین می کند، گفت: طرح نسیم محبت همزمان با نوروز 96 در شمالغرب شیراز اجرا می شود.
وی با بیان اینکه شمالغرب شیراز در ایام نوروز میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران خواهد بود، گفت: بسته های فرهنگی با عنوان پاکت های مهربانی و با هدف آشنایی مخاطبان با فرایض امر به معروف و نهی از منکر  در مناطق تفریحی - گردشگری از جمله قلات، اکوپارک شهر جدید صدرا، مجتمع تجاری خلیج فارس و بوستان انتظار به مسافران نوروزی اهدا خواهد شد.
سرهنگ پاسدار حسینی با بیان اینکه دوره های آموزشی - تخصصی برای اعضای طرح نسیم محبت برگزار شده است، ادامه داد: در قالب این طرح ضمن استقبال از مسافران نوروزی در اماکن تفریحی، گردشگری و تجاری شمالغرب شیراز، مشاوره های دینی و تربیتی توسط روحانیون به ایشان ارائه می گردد.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای میزبانیِ شایسته از مسافران نوروزی در شمالغرب شیراز صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح نسیم محبت شاهد ارتقای امنیت اجتماعی - اخلاقی و سالم سازی محیط مناطق تفریحی، گردشگری و تجاری شمالغرب شیراز خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار