من انقلابی‌ام-309/ در یادمان شهدای عملیات فتح المبین؛

فردا؛ گرامیداشت عملیات فتح المبین با سخنرانی سرلشکر حسنی سعدی برگزار می‌شود

مسئول یادمان شهدای عملیات فتح المبین از برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات فتح المبین با سخنرانی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در محل این یادمان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ - 21March 2017

روایتگری «سرلشکر حسنی سعدی» در سالروز عملیات فتح‌المبینسرهنگ «فرحان منصوری» مسئول یادمان شهدای عملیات فتح‌المبین در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز آغاز عملیات فتح المبین، اظهار داشت:‌ یادمان شهدای فتح‌المبین فردا دوم فروردین ماه 1396 و در سالروز آغاز این عملیات برنامه‌های متعددی خواهد داشت.

وی گفت: سخنرانی امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) برای کاروان‌های راهیان‌نور و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ویژه برنامه این روز است که از ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد.

مسئول یادمان شهدای فتح‌المبین همچنین از برگزاری چند برنامه فرهنگی خبر داد و گفت: نمایش کلیپ‌های فرهنگی و اجرای تئاتر گروه شهدای فتح‌المبین با محوریت این عملیات مهم دوران دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

سرهنگ منصوری افزود:‌ مداحی و مرثیه خوانی حاج مرتضی طاهری نیز یکی دیگر از برنامه‌های سالروز عملیات فتح‌المبین است که پس از سخنرانی سرلشکر حسنی سعدی صورت خواهد گرفت.

 
گفتنی است؛ یادمان شهدای عملیات فتح المبین در غرب شهر شوش قرار دارد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار