من انقلابی‌ام-310/ کاظم زادگان در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

بسترسازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهت ارتقای فعالیت‌های فرهنگی راهیان نور

ارشد روحانیون ارتش در جنوب غرب کشور فعالیت‌های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی آجا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و یادمان‌های ارتش را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۳۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 21March 2017
بسترسازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهت ارتقای فعالیت‌های فرهنگی راهیان نورحجت الاسلام «امیر کاظم زادگان» ارشد روحانیون ارتش در جنوب غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهت ارتقای کیفی و ارائه محتوایی فرهنگ دفاع مقدس در ایام راهیان نور اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا با بسترسازی مناسب در راستای انتقال ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس گام بلند و موثری را برداریم.
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راهیان نور ابتکاری بسیار بزرگ و مهم و یک فناوری نوین برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس است، گفت: از این رو ارتش همواره تلاش می‌کند تا زمینه لازم را برای جمع آوری و استخراج این گنجینه عظیم فراهم کند.
 
حجت الاسلام کاظم زادگان گفت: در این ایام دغدغه مجموعه عقیدتی سیاسی ارتش این است که میزبان خوبی برای زائران راهیان نور باشد.

وی با برشمردن فعالیت‌های این سازمان در حوزه راهیان نور گفت: در یادمان‌های شهدای چذابه، یادمان شهدای دهلاویه، پایگاه چهارم شکاری دزفول و پایگاه میشداغ برنامه‌های رزمی فرهنگی برقرار است و همچنین نمایشگاه‌هایی نیز با این مضمون در دیگر مناطق جنوبی کشور مشغول به فعالیت هستند.

گفتنی است؛ روز گذشته مراسم تحویل سال نو با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادمان چذابه برگزار شد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها