من انقلابی‌ام-329/ امیر ظریفی یگانه:

‌نمایشگاه‌های راهیان نور ارتش از فراموشی نقش نیروها در دفاع مقدس جلوگیری می‌کند

فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در جنوب غرب کشور گفت: برپایی نمایشگاه‌های راهیان نور ارتش در استان خوزستان عامل مهمی در عدم فراموش کردن نقش نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی در دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۲۳۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 23March 2017
‌نمایشگاه‌های راهیان نور ارتش از فراموشی نقش نیروها در دفاع مقدس جلوگیری می‌کندبه گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، امیر سرتیپ دوم «علی ظریفی یگانه» فرمانده قرارگاه نیروی زمینی ارتش در جنوب غرب کشور و ارشد نظامی آجا در این منطقه اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های ذیربط در راستای تبیین فداکاری‌ها و ایثار‌گری‌های رزمندگان ارتش در دوران دفاع مقدس، مسئولیت یادمان‌های دهلاویه، چذابه، شهدای عملیات رمضان و... در راهیان نور جنوب و مسئولیت یادمان پادگان ابوذر، یادمان شهید شیرودی و یادمان شهدای تمرچین و... را در غرب و شمالغرب کشور برعهده دارد.
 
وی افزود: ارتش با بهره‌گیری از راویان پیشکسوت که عمدتا در دوران دفاع مقدس حضوری فعال در جبهه‌های نبرد داشته‌اند، جانفشانی‌های رزمندگان ارتش را به کاروان‌های راهیان نور ارائه می‌کند.
 
امیر ظریفی یگانه بیان داشت: به برکت خون شهدا هر ساله شاهد حضور چشمگیر کاروان‌های راهیان نور هستیم و با توجه به اینکه بیشتر زائران جوانانی هستند که حوادث آن دوران را لمس نکرده‌اند، مسئولیت ما را در انتقال این مفاهیم سنگین‌تر می‌شود.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به نمایشگاه‌های برپا شده توسط نیروهای چهارگانه ارتش در استان خوزستان اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای بیان حقایق دوران دفاع مقدس و پیشگیری از تحاریف و فراموشی آن دوران است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها