من انقلابی‌ام-367/ امیر گلفام به دفاع پرس خبر داد؛

بازسازی سنگرهای دشمن بعثی در یادمان شهدای چذابه

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از بازسازی سنگرهای رملی دشمن بعثی در یادمان شهدای چذابه خبر داد و هدف از انجام این کار را آگاه ساختن بازدیدکنندگان از توان معنوی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن مجهز دانست.
کد خبر: ۲۳۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۴ - 28March 2017

بازسازی سنگرهای رملی دشمن بعثی در یادمان شهدای چذابهامیر سرتیپ دوم «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور اظهار داشت: در یادمان شهدای چذابه در شمال استان خوزستان به بازسازی سنگرهای رملی ارتش عراق پرداخته‌ایم.

وی هدف از این کار را آشنایی بازدیدکنندگان با تجهیزات دشمن و امکانات آنان در برابر رزمندگان دانست و تاکید کرد: مردم با مشاهده این سنگرها متوجه خواهند شد که رزمندگان با ایمان به خدا و با دستان خالی در برابر دشمن متجاوز مجهز به امکانات روز ایستادگی کردند و توانستند به پیروزی دست یابند.

امیر گلفام بیان کرد: در حاشیه یادمان شهدای چذابه به مین زدایی مناطق پرداخته‌ایم و فضایی را برای حضور زائران سرزمین‌های نور و بازدید از مناطق اطراف و آن سنگرها را فراهم کرده‌ایم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تلاش داشته‌ایم که در راهیان نور امسال به گویاسازی بیشتر یادمان‌ها و بازسازی وقایعی که در آن مناطق رخ داده است بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها