من انقلابی‌ام-382/ خادم الشهدا در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دشمن به دنبال حذف فرهنگ ایثار در بین جوانان است/ جوانان در راهیان نور بیمه فرهنگی می‌شوند

یکی از خادمین کاروان‌های راهیان نور با تاکید بر اینکه جوانان با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بیمه فرهنگی می‌شوند، گفت: نباید اجازه داد دشمن فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان کم رنگ کرد.
کد خبر: ۲۳۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ - 01April 2017
به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، با یکی از خادمین زائران سرزمین‌های نور که از شمالی‌ترین استان کشورمان در یادمان طلائیه که یادآور جانفشانی‌های رزمندگان کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی است، هم کلام شدیم که می‌گفت: با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و قدم گذاشتن در خاکریزهایی که در روزگار نه چندان دور رزمندگان اسلام در این خاکریزها از وطن و ناموس خود دفاع می‌کردند، چنان انرژی و روحیه‌ای به زندگی ما تزریق می‌شود که نمونه‌ای از این انرژی و روحیه را در هیچ مکانی نمی‌توان یافت.
 
دشمن به دنبال حذف فرهنگ ایثار در بین جوانان است/ جوانان در راهیان نور بیمه فرهنگی می‌شوند 

وی در ادامه با بیان اینکه اهل بیت علیهم السلام در این مناطق حضور و عنایت ویژه‌ای دارند، بیان داشت: با توجه به اینکه مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از معنویت و معرفت زیادی برخوردار است؛ لذا جوانان با حضور در این مناطق می‌توانند زندگی خود را متحول کنند.

این خادم سرزمین‌‎های نور با تاکید بر اینکه اتفاقات منحصر به فردی در این مناطق رخ می‌دهد، تصریح کرد: بسیار اتفاق می‌افتد که برخی از جوانان وقتی در این مناطق حضور پیدا می‌کنند، برای خود جشن تولد می‌گیرند؛ وقتی از این جوانان پرسیده می‌شود که چند ساله شده‌اند، آنها جواب می‌دهند که یکساله و یا دوساله شدند؛ درحالی‌که سن واقعی آنها خیلی بالاتر از این رقمی است که می‌گویند.

وی در ادامه می‌گوید: بسیاری از دانشجویان دختر نیز با حضور در این مناطق با دست خود نامه می‌نویسند و پایش را امضا می‌کنند و طی آن به شهدا قول می‌دهند که چادرشان را هرگز زمین نخواهند گذاشت.

این خادم الشهدا خاطر نشان می‌سازد: چکیده عشق و محبت به ولایتی که در این مناطق جمع شده‌است جوانان را به سمت خود جذب می‌کند؛ لذا مسئولان فرهنگی باید به این یقین برسند که جوانان با حضور در این مناطق از لحاظ فرهنگی بیمه می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال حذف فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان کشورمان است، تصریح کرد: متولیان فرهنگی باید با سرمایه‌گذاری برای آشنایی جوانان با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس که فرهنگ ایثار و شهادت برای ما به یادگار گذاشته‌اند، اجازه ندهند این فرهنگ فراموش شود.

این خادم الشهداء در پایان از جوانانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند، خواست که هر کدام از آنها باید سفیری شوند تا سایرین را به حضور به این مناطق دعوت کنند.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها