حجت الاسلام والمسلمین بهرامی:

کاهش تلفات، تصادفات و جرایم در نوروز از ثمرات حضور مجاهدانه و انقلابی کارکنان ناجا است

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به عملکرد نوروزی این نیرو، گفت: کاهش تلفات، تصادفات و جرایم در ایام نوروز از ثمرات حضور مجاهدانه و انقلابی کارکنان نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۲۳۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ - 05April 2017
کاهش تلفات، تصادفات و جرایم در نوروز از ثمرات حضور مجاهدانه و انقلابی کارکنان ناجا است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «ابوتراب بهرامی» رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در اولین جلسه اخوت با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی ضمن تبریک سال 96 و نیز ماه رجب، اظهارداشت: ماه رجب؛ ماه توبه، استغفار و دست کشیدن از بدی‌هاست؛ روزها و شب‌های این ماه پرفضیلت دارای ارزش و فواید معنوی بسیاری است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، ماه رجب و شعبان را مقدمه درک ماه رمضان عنوان کرد و گفت: اگر کسی بخواهد فضائل ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر آن را درک کند باید بداند که مسیر آن از ماه رجب و شعبان و فیوضات این ماه ها می‌گذرد.

وی با اشاره به عملکرد نوروزی ناجا، بیان کرد: در این ایام، کارکنان این نیرو با کار مضاعف و حضور مومنانه در تامین امنیت و نیز تسهیل سفرهای نوروزی تلاش کردند؛ کاهش تلفات، تصادفات و جرایم در این ایام از ثمرات حضور مجاهدانه و انقلابی شما است.

حجت الاسلام بهرامی خطاب به فرماندهان و کارکنان ناجا، گفت: شما با حضور موثر خود در صحنه‌های مختلف در ارتقاء امنیت مسافران نوروزی و نیز تسهیل سفرهای آنها نقش بسزایی داشتید.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا به رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهان ناجا اشاره و تصریح کرد: رضایت معظم له موجبات رضایت خداوند و امام زمان (ع) می‌باشد که چیزی بالاتر از این هدیه وجود ندارد، این مسئله به هیچ وجه با مقیاس‌های مادی قابل اندازه گیری نیست؛ رضایتمندی خداوند جزء برترین نعمت‌های اخروی به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه مبارک بودن سال، ماه، روز و یا قطعه‌ای از زمان توسط خود انسان به دست می‌آید، گفت: مبارک بودن سال 96 برای دولت، مسئولان و مدیران به تحقق شعال سال بستگی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران راهیان نور که فرمودند: « دشمن زمانی که متوجه شد ما در اقتصاد نقطه ضعف داریم، فشارها و جنگ اقتصادی را برما تحمیل کرد» اشاره کرد و ادامه داد: در سال جدید مسئولان بایستی تلاش کنند تا اقتصاد را نفوذ ناپذیر و شکست ناپذیر کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا بر سرمایه گذاری در تولید ملی و ایجاد بسترهای اشتغال برای جوانان اشاره کرد و ادامه داد: کشور ما، کشوری جوان و کارآمد است و فراهم کردن اشتغال برای جوانان قطعاً در شکوفایی اقتصاد نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: مبارک بودن سال 96 برای دولت به تحقق شعار سال 96 که از سوی رهبر انقلاب نامگذاری شده، بستگی دارد که مردم نیز منتظر عملیاتی شدن آن هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خاطرنشان کرد: ایجاد فرهنگ مصرف کالای بومی و ملی، حفظ عظمت و اقتدار ملی، علمی، اقتصادی از نشانه‌های مبارک بودن سال جدید است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: بیاناتی که رهبر معظم انقلاب در سخنان نوروزی خود از سال 95 ذکر کردند؛ حضور جوانان در فعالیت‌های علمی، اقتصادی، تولیدی و ورزشی؛ پرشور برگزار کردن جلسات دینی، اعتکاف ماه رجب و اعیاد ائمه معصومین (ع) و... از شیرینی های مبارک بودن سال 96 برای ملت ایران، به شمار می آید.

وی ادامه داد: پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلاب، شرکت پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح از شیرینی‌هایی است که سال 96 را برای ملت ما مبارک می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی به ایجاد و تامین امنیت و نیز ارائه خدمات بیشتر به مردم اشاره کرد و گفت: کاهش هرچه بیشتر تلفات انسانی و تصادفات و نیز جرایم از نشانه‌های مبارک بودن سال جدید برای نیروی انتظامی است که بایستی این کاهش‌ها استمرار داشته باشد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها