امیر سیاری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برقراری امنیت در «خلیج عدن» ماموریت ناوگروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ناوگروه چهل و ششم این نیرو که چند روز پیش پس از بازگشت ناوگروه چهل و پنجم به آب‌های آزاد جهان اعزام شد، گفت: ماموریت ناوگروه چهل و ششم برقراری امنیت در «خلیج عدن» است.
کد خبر: ۲۳۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۲ - 19April 2017
برقراری امنیت در «خلیج عدن» ماموریت ناوگروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش استامیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در رابطه با رزمایش مشترکی دریایی که با کشور عمان برگزار شد، اظهار داشت: رزمایشی که برگزار شد، با عنوان رزمایش «امداد و نجات» بود و در این زمینه هماهنگی‌هایی خوبی صورت گرفت تا توانستیم به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم و رزمایش بسیار خوبی بود.
 
وی برگزاری رزمایش مشترک دریایی ایران و فزافستان را نیز در راستای برقراری امنیت در دریای خزر دانست و گفت: در آن رزمابش یک روزه به اهداف مورد نظر دست یافتیم.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص اعزام ناوگروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش بیان داشت: نخستین مقصد این ناوگروه خلیج عدن و تنگه باب المندب برای برقراری امنیت در مقابل تهدیدات دزدان دریایی است. پس از آن نیز به بنادر دیگری به منظور انتقال پیام صلح و دوستی اعزام می‌شود.
 
امیر سیاری در رابطه با ناوگروه چهل و پنجم نیز که دو روز پیش به ایران بازگشت، عنوان کرد: ماموریت این ناوگروه برقراری امنیت در خلیج عدن و خطوط کشتیرانی بود که این ماموریت را به خوبی انجام داد و در راه بازگشت با پهلوگیری در بنادر هندوستان و پاکستان پیام صلح و دوستی ایران را به این کشورها منتقل کرد.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار