تقدیر بیش از 200 نماینده برای بهره‌برداری از فازهای جدید پارس‌جنوبی

بیش از 200 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از بهره‌برداری از فازهای گازی منطقه پارس‌جنوبی تقدیر کردند.
کد خبر: ۲۳۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ - 19April 2017
تقدیر بیش از 200 نماینده برای بهره‌برداری از فازهای جدید پارس‌جنوبی

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، بیش از 200 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه، 30 فروردین) خانه ملت در بیانیه‌ای از بهره‌برداری از فازهای جدید منطقه گازی پارس جنوبی تقدیر کردند.

متن کامل بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از بهره‌برداری از فازهای جدید  گازی پارس جنوبی که توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس قرائت شد، به شرح زیر است: 

افتتاح همزمان 6 فاز توسعه میدان عظیم گازی پارس جنوبی و شروع بهره‌برداری از لایه نفتی این میدان و چهار طرح پتروشیمی در 27 فروردین‌ماه 96 با سرمایه‌گذاری قریب به 20 میلیارد دلار برگ افتخار زرینی برای جمهوری اسلامی ایران و موید کارآمدی و توانمندی نظام در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های ستمگرانه علیه صنعت نفت کشور است.

امروز مجموعه پارس جنوبی به عنوان نماد تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در تارک نظام می‌درخشد. پیگیری سرسختانه برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در برداشت شایسته و منصفانه از میدان‌های مشترک به حمدالله امروز و در این دولت با بهره‌بردرای از 11 فاز پارس جنوبی به خوبی محقق شده است.

فعالیت تحسین‌برانگیز شرکت‌های پیمانکاری و سازندگان ایرانی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای این میدان همراه با تکمیل زنجیره ارزش با احداث همزمان طرح‌های متعدد پتروشیمی از مصادیق رویکردهای تولید درونزا، برونگرا و دانش‌بنیان است.

ما نمایندگان ملت این موفقیت و افتخار بزرگ را به محضر ملت، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رئیس‌جمهور محترم، دولت و همه دست‌اندرکاران طرح‌های عظیم پارس جنوبی در بخش‌های مختلف گاز، نفت و پتروشیمی تبریک می‌گوییم و امیدواریم در سایه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال شاهد شکوفایی بیشتر تولیدکنندگان این حوزه باشیم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها