واکنش سردار دهقان به سخنان وزیر دفاع آمریکا؛

تروريست‌ها با سلاح‌های ساخت آمريكا هر روز جنايت می‌كنند

وزير دفاع جمهوری اسلامی ايران در واكنش به ادعای وزير دفاع آمريكا گفت: امروز تروريست‌های تكفيری – وهابی با سلاح‌ها و مهمات ساخت آمريكا در اقصی نقاط جهان به ويژه سوريه و عراق جنايت می‌كنند.
کد خبر: ۲۳۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ - 19April 2017
تروريست‌ها با سلاح‌های ساخت آمريكا هر روز جنايت می‌كنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتيپ پاسدار دكتر «حسين دهقان» وزير دفاع جمهوری اسلامی ايران در واكنش به ادعای وزير دفاع آمريكا اظهار داشت: امروز تروريست‌های تكفيری – وهابی با سلاح‌ها و مهمات ساخت آمريكا در اقصی نقاط جهان به ويژه سوريه و عراق جنايت می‌كنند.
 
سردار دهقان افزود: به وزير دفاع آمريكا توصيه می‌كنم ابتدا تاريخ مجادله‌های نظامی دولت‌های پيشين آمريكا در ويتنام، عراق، سومالی، افغانستان و اخيرا در سوريه و يمن و جنايت‌های جنگی و ضد بشری صورت گرفته را مطالعه كنند و علت تلاش برای خلاصی از باتلاق‌هايی كه نابخردانه، متكبرانه و سرمستانه برای خود ايجاد كرده‌اند را بررسی، آنگاه به ريشه اتهام زنی‌های فعلی خود، پی خواهند برد.
 
وزیر دفاع گفت: ايشان و سران به اصطلاح استراتژيست آمريكا بايد بدانند كه دوره و عصر هفت تيركشی، اتهام زنی، پرونده سازی و مداخله سازی از موضع حق به جانب گذشته است و اين سخنان جابجا كردن متهم با مدعی است.
 
وی افزود: بهتر است ايشان و رهبران آمريكا در پی حل مسائل داخلی آن كشور باشند و به دنبال بحران آفرينی جديد و برافروختن شعله‌های جنگ در كره و خاورميانه نباشند.
 
سردار دهقان تصريح كرد: ملت‌ها پيام اظهارات مكارانه و رذيلانه دشمنان خود را خوب دريافت می‌كنند از این رو پاسخ ملت‌ها نيز با اقدامات آنها تناسب دارد.
 
وزير دفاع بیان کرد: ملت رنجديده يمن كه مورد تجاوز ائتلاف عربی به رهبری عربستان و حمايت تمام عيار آمريكا قرار گرفته خود با اتكا به قدرت مردم و توانمندی‌های خود مقابل اين ائتلاف و حاميان آنها ايستاده و تاكنون آن‌ها را از دستيابی به اهداف شومشان ناكام گذاشته و اين مسير را تا پيروزی ادامه خواهند داد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار