در نشست ماهانه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور مطرح شد؛

سندملی راهیان نور تا هفته دفاع مقدس نهایی می‌شود

طبق مصوبه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور سند ملی راهیان نور کشور تا هفته بزرگداشت دفاع مقدس سال‌جاری نهایی و ارائه می شود.
کد خبر: ۲۳۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ - 20April 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، نشست ماهانه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور، قبل از ظهر امروز به ریاست سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، فرماندهان قرارگاه‌های راهیان نور ارتش، سپاه و بسیج، ناجا، جهاد، حوزه‌های علمیه، رسانه ملی و سایر اعضا در سالن جلسات شهید صیاد شیرازی ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ابتدای این نشست ضمن تبریک روز ارتش یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه شهید صیاد شیرازی را گرامی داشت.


سندملی راهیان نور تا هفته دفاع مقدس نهایی می‌شود 

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور از تلاش‌های قرارگاه‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با راهیان نور برای حضور موفق در ایام اوج راهیان نور  تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور، گفت: در راهیان نور جنوب ما شاهد حضور چشمگیر روحانیت در فعالیت‌های مختلف راهیان نور بودیم که همانند روزهای دفاع مقدس و با همان حال و هوا به زائرین شهدا خدمت رسانی می‌کردند و این حضور موفق یکی از دغدغه‌های زائرین راهیان نور را مرتفع کرد.

در ادامه این نشست، سردار فضلی جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور ضمن گرامیداشت روز ارتش، اظهار داشت: راهیان نور در این سال‌ها حرکت خوب و رو به رشدی داشته است و باید با نظارت صریح، روشن و واضح بر اساس احساس تکلیف به وظایف خود در حوزه راهیان نور عمل کنیم.

سردار فضلی ادامه داد: دغدغه واحد تمام مجموعه راهیان نور دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوع فرهنگ، اعم از جنگ نرم، اقدامات فرهنگی و تهاجمات فرهنگی است و امروز بستر حضور همه آحاد مردم از اقشار مختلف جامعه با قومیت‌ها و مذاهب گوناگون در یادمان‌های دفاع مقدس فراهم آمده است و باید از این بستر برای اجرای برنامه‌های اثر گذار استفاده کرد.

سندملی راهیان نور تا هفته دفاع مقدس نهایی می‌شود 

سردار ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز ضمن اشاره به دیدار خادمین و دست اندرکاران راهیان نور با مقام معظم رهبری در روزهای انتهایی سال گذشته و تاکید معظم‌له بر جریان عظیم فرهنگی راهیان نور گفت: تمام تلاش ما این است که با ارتقاء سطح کمی و کیفی از تمام ظرفیت موجود در نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی کشور برای توسعه و اثربخشی راهیان نور استفاده کنیم.

همچنین حجت الاسلام تویسرکانی، فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور در ادامه این نشست از ایجاد تحول در فعالیت‌های فرهنگی راهیان نور جنوب خبر داد و عنوان کرد: 15 هزار روحانی در راهیان نور جنوب گذشته در کاروان‌ها، اردوگاه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس در کنار زائران راهیان نور حضور داشته و خدمات ارائه دادند.

وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری، 2 میلیون بروشور «زیارت با معرفت» برای شناخت و معرفت بیشتر مردم در بین کاروان‌های راهیان نور توزیع شد.

حجت‌الاسلام ملک‌دار، رئیس ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد در راهیان نور سال گذشته از حضور 450 روحانی در قالب شبکه مرکزی مبلغان راهیان نور در یادمان‌ها، کاروان‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور کشور خبر داد.

در ادامه و طی صحبت‌هایی امیر گلفام، جانشین قرارگاه راهیان نور آجا و سردار سلیمانی دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، به ویژه برنامه‌های عملیات آزادسازی بازی‌دراز اشاره کردند و مقرر شد تا صعود سراسری افتتاحیه راهیان نور سال جدید با حضور سراسری کاروان‌های راهیان نور در تاریخ هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه آتی در استان کرمانشاه برگزار شود.

سندملی راهیان نور تا هفته دفاع مقدس نهایی می‌شود 

در پایان این نشست ضمن تبادل نظر اعضا در رابطه با موضوعات مختلف، مصوب شد که سند ملی راهیان نور کشور تا هفته بزرگداشت دفاع مقدس سال‌جاری نهایی و ارائه شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار