سردار کمیل کهنسال:

کتاب «حاج عمران» سند و شناسنامه عاشورایی ملت ایران اسلامی است

مسئول ستاد تدوین تاریخ جامع انقلاب و دفاع مقدس استان‌های مازندران و گلستان گفت: کتاب «حاج عمران» خاطرات شفاهی حاج «عبدالله عمرانی» اولین فرمانده «لشکر 25 کربلا» مازندران، سند عاشورایی و شناسنامه عاشورایی ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه شمال و مازندران است.
کد خبر: ۲۳۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹ - 21April 2017
کتاب حاج عمران سند و شناسنامه عاشورایی ملت ایران اسلامی است
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، اولین نشست شورای راهبردی سرداران و پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران در سال 96 پیش از ظهر پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه با حضور آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران، سردار «سید محمد باقرزاده»، رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار «کمیل کهنسال»، «مهدی عبوری» شهردار ساری و جمعی از سرداران هشت سال دفاع مقدس در مسجد فاطمه الزهرا(س) مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران برگزار شد.

سردار کمیل کهنسال مسئول ستاد تدوین تاریخ جامع انقلاب و دفاع مقدس استان های مازندران و گلستان با اشاره به رونمایی کتاب «حاج عمران» با موضوعیت خاطرات شفاهی حاج عبدالله عمرانی اولین فرمانده «لشکر 25 کربلا» مازندران، آن را به عنوان سند عاشورایی و شناسنامه عاشورایی ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه شمال و مازندران دانست و اظهار داشت: حاج عمران کتاب خیلی ارزشمندی را به چاپ رساند.

وی با اشاره به رشادت های حاج عبدالله عمرانی در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: این فرمانده دلاور با تدوین کتاب حاج عمران در به یادگار گذاشتن این ارزش ها پرچم داری کرد.

سردار کمیل کهنسال ادامه داد: معرفی این کتاب محدود به رونمایی نباشد و استان های مازندران و گلستان برای معرفی این کتاب به بهانه های مختلف همت کنند.

وی در ادامه از کتاب های «چشم لشکر»، «قنات تا قنوت» و «شار و شرر» نیز به خوبی یاد کرد و گفت: همچنین کتاب جبهه شمالی درس آموز، تاریخی و حماسی است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: هر یک از سرداران دفاع مقدس ما یک ظرفیت بزرگ در این راستا هستند و با وجود حمایت و پشتیبانی آن ها به مدت یک سال این کار به مرحله قابل قبولی خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار