فرمانده یگان تکاوران پلیس عراق:

موصل طی روزهای آینده آزاد می‌شود

حیدر مطوری ضمن اعلام پاکسازی کامل منطقه هرامات، از آزادسازی کامل این شهر استراتژیک طی روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ - 14May 2017
به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، سرلشکر حیدر مطوری فرمانده یگان ویژه تکاوری پلیس عراق در گفت‌وگوی ویژه با شبکه المیادین لبنان، از آزادسازی کامل موصل در روزهای آینده خبر داد.

این فرمانده عراقی ضمن اعلام خبر پاکسازی کامل منطقه هرامات در غرب موصل، گفت: تنها سه منطقه زنجبیلی، شفا، و نیمی از موصل قدیم در دست تروریست‌های داعش باقی مانده است. بشارت می‌دهیم که موصل طی روزهای آینده به طور کامل آزاد خواهد شد.

مطوری با اشاره به محاصره نیروهای داعش در مناطق باقیمانده در موصل، به ملیت نیروهای داعش در موصل اشاره کرد و گفت: نیروهایی که هم‌اکنون با آنان مشغول جنگ هستیم از روسیه، افغانستان و برخی کشورهای عربی هستند. در صورتی که آنان خود را تسلیم نکنند، آنان را از بین خواهیم برد.

از سوی دیگر، یگان اطلاعاتی شاهین‌ها از نیروهای تحت فرمان آژانس اطلاعات عراق طی عملیاتی مشترک با ستاد فرماندهی عملیات عراق، جلسه فرماندهان عالی‌رتبه داعش در شهرستان مرزی قائم در استان انبار، که برای طرح‌ریزی پیرامون اجرای عملیات‌های تروریستی علیه غیرنظامیان در ماه مبارک رمضان برقرار شده بود، را هدف حمله قرار دادند.
 
طی این عملیات، 13 تن از مقامات بلندپایه گروهک تروریستی داعش به هلاکت رسیدند. همزمان با این عملیات نیز نیروی هوایی عراق اقدام به حمله به مواضع و تجهیزات تروریست‌های داعشی در مناطق رطبه، حدیثه و خط سریع کرد.

انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار