تحلیلگر شبکه راشاتودی در کنفرانس افق نو:

ایران؛ جزیره ثبات است/ رسانه‌های غربی به دنبال تغییر جامعه ایران هستند

میشائیل اپرسکالسکی با اشاره به امنیت ایران، گفت: کشور ایران در منطقه جزیره ثبات است.
کد خبر: ۲۳۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ - 17May 2017
ایران؛ جزیره ثبات است/ رسانه های غربی به دنبال تغییر جامعه ایران هستند
به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، «میشائیل اپرسکالسکی» تحلیلگر شبکه راشاتودی در امور خاورمیانه، در چهارمین کنفرانس بین‌المللی افق نو ضمن تشکر از مردم ایران، اظهار داشت: درود خود را نثار شهیدان مدافع حرم می‌کنم که در سوریه از حرم‌های مقدس دفاع می‌کنند.

وی در ادامه افزود: اگرچه دشمن از ما قوی‌تر است اما ما مانند برادرانمان در یمن، سوریه، ونزوئلا، آفریقا و اروپا بر دشمن پیروز خواهیم شد زیرا شهادت رمز پیروزی ماست.

این فعال آلمانی در ادامه به موضوع ایران اشاره کرد و گفت: ایران هم اکنون جزیره ثبات است در حالی که در جبهه‌های مختلف درگیر جنگ‌هایی از سوی آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی، انگلیس و بسیاری از دولت‌های اروپایی به ویژه آلمان است.

اپرسکالسکی به فعالیت‌های برلین در حمایت از اقدامات ضدایرانی اسرائیل اشاره کرده و ادامه داد: دولت آلمان گذرنامه‌هایی جعلی با هویت آلمانی در اختیار عوامل اسرائیل قرار می‌دهد تا جهت اقدامات خرابکارانه به ایران سفر کنند.

وی همچنین اهمیت رسانه در فعالیت‌های غرب علیه ایران را متذکر شد و گفت: رسانه‌های غربی به ویژه بی‌بی‌سی و سرویس فارسی، آن به دنبال تغییر جامعه ایران از طریق نشر ارزش‌های غربی هستند.

اپرسکالسکی با برشمردن اهمیت ارزش‌های الهی، راه مقابله با حکومت‌های شیطانی غرب را گسترش این ارزش ها عنوان کرد.

وی سخنان خود را با شعارهای فارسی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر تکفیری به پایان برد.

انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار