خبرنگار و تحلیلگر ایرلندی مقیم پاریس:

شبکه‌های اجتماعی زیر سلطه دولت‌های استکباری است

«گرود او کلمن» فعال ایرلندی سیستم‌های حکومتی وابسته به غرب را نمودی از اهریمن دانست و با اذعان به سلطه دولت‌های استکباری به شبکه‌های اجتماعی گفت: ما در غرب زیر سلطه بدترین افراد قرار داریم.
کد خبر: ۲۳۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 17May 2017
شبکه‌های اجتماعی زیر سلطه دولت‌های استکباری استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، «گرود او کولمن» خبرنگار و تحلیلگر ایرلندی مقیم پاریس با تشکر از مهمان نوازی مردم ایران، به سفر خود به کرمانشاه و بررسی نقش‌های باستانی در این استان اشاره کرد و میان عناصر موجود در تاریخ ایران باستان و تاریخ جدید جهان را مقایسه‌ کرد.

این فعال ایرلندی سیستم‌های حکومتی وابسته به غرب را نمودی از اهریمن دانست و گفت: ما در غرب زیر سلطه بدترین افراد قرار داریم.

وی با اشاره به وجود روحیه شرورانه در اقدامات رسانه‌های غربی افزود: هر کس که وارد محیط شبکه‌اجتماعی فیس‌بوک می‌شود، خواسته یا ناخواسته زیر سیطره اطلاعاتی موساد قرار می‌گیرد.

کولمن همچنین جنگ در سوریه، یمن و اوکراین را یک «جنگ جهانی» نامید که ایران تاکنون پیروز آن بوده است؛ وی همچنین مهم‌ترین چالش ایران در قرن بیست و یکم را استفاده از تکنولوژی برای اهداف عالی انسانی عنوان کرد.

این فعال ایرلندی از ایران به دلیل نامگذاری خیابانی در تهران به نام «بابی ساندز» مبارز ایرلندی، که سال‌ها قبل بدلیل اعتصاب غذا در اردوگاه کار اجباری انگلیس جان باخت، تقدیر کرد.

وی در پایان با اشاره به افزایش تعداد بینندگان شبکه‌هایی نظیر پرس‌تی‌وی، بر اهمیت گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای جبهه ضدقدرت‌های امپریالیستی، تا نابودی کامل این قدرتها تاکید کرد.

انتهای پیام/ ۴۲۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار