مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

امنیت پایدار در کشور مرهون مجاهدت‌های نیروهای مسلح است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: امنیت پایدار در مرزهای کشور مرهون مجاهدت‌ها و مرزداری نیروهای مسلح جان‌برکف است.
کد خبر: ۲۳۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ - 18May 2017
امنیت پایدار در کشور مرهون مجاهدت‌های نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با سرهنگ سید علی تدین جانشین فرماندهی تیپ 37 حضرت عباس (ع) دیدار کرد.
 
در این دیدار که در محل دفتر جانشین تیپ برگزار شد، علی واحد با اشاره به اینکه امنیت پایدار در مرزهای کشور مرهون مجاهدت‌ها و مرزداری نیروهای مسلح جان‌برکف است گفت: رزمندگان تیپ 37 حضرت عباس (ع) با تقدیم چندین شهید در مبارزه با گروهک‌های فریب‌خورده در شمالغرب، نشان دادند راه شهیدان دفاع مقدس را ادامه داده و خواهند داد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان مختصری از آخرین عملکردهای اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، خطاب به رزمندگان تیپ 37 گفت: ما همرزمان شما در جبهه جنگ نرم هستیم و برای پیروزی در این جبهه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 
در ادامه این دیدار سرهنگ سید علی تدین با بیان اهمیت جبهه جنگ نرم، کار برای دفاع مقدس را جهادی دانست که برای جهادگر توفیق الهی محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار